- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۱۰/۱۱

سه چهار نکته کوچک در ارتباط با متنی کوچک از دکتر رستم قره داغی، منتشره در قافلان

اولا، این نه میزان مشارکت بلکه نحوه و چگونگی مشارکت در امور سیاسی است که مبین اوضاع سیاسی و پیش بینی از روندهای آتی بهمراه نرخ و سرعت تغییرات لازم و تثبیت نقاط مثبت است. اگر کمیتی مطرح است صادق بودن آن برای یک چنین شرایطی است.

ثانیا، اینکه می فرمایید هر نظام سیاسی در راستای اهداف خود متوجه افکار عمومی است؛ لازم است توجه شود که در اکثر موارد برای توسعه نیافته ها، نظام ها مشغول خلق افکارند نه متمایل به آن.

ثالثا، نه اینکه در جامعه باز سیاسی بلکه در جامعه ای که رقابتی نیست نیاز به توسعه جامعه مدنی می رود. اساسا رقابت ایجاد شده خود به بهترین نحو از حضور  نهادهای مدنی قوی در جوامع رقابت پذیر نشان دارد.

رابعا، در نگارش مطلب، جنابعالی گرفتار نوعی نگرش تک بعدی هستید که بحثی وسیع می طلبد.

خامسا، به لحاظ اهمیت مفاهیمم و تعاریف، لطف کنید طبق وعده پاراگراف اولتان، مفاهیم و تعاریف و گزینش خود یا نظریه پرداز مطروحه در متن را صریح بیان کنید که اساسا مبنایی برای بحث باشد و بر نقد پذیری مطلب بیافزاید.

خواننده محترم مطلب دکتر رستم قره داغی را از قافلان شماره صد و چهل و سهسه با عنوان " بازاریابی سیاسی ()" می توانید مطالعه فر مایید.

چنانچه موردی از موارد بالا مد نظر آقای قره داغی بوده ولی در انتقال آن مسئله ای پیش آمده، انشالله متن ارسالی به قافلان را با صراحت بیشتر باز نویسی کنند.

1
1