- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۱۰/۱۱

دکتر مددی: با تمام وجود باز هم تلاش خواهم کرد در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنم

عباس نیا: شهدالله امروز احساس تکلیف کردم تا از مظلومیت و حقانیت این مرد بزرگ  در برابر هجمه ها و تخریب های ناجوانمردانه دفاع کنم / باقری: ما در این چهار سال شما را همیشه در کنار خودمان احساس کردیم / حجت الاسلام بهزاد: مددی مایه ی افتخار ما و همه کاغذکنانی هاست و در این چهار سال باعث سربلندی ما شده است



ائل بالاسی اؤلکه داشیم _____  قویما آنان محروم اولسون

 

بالاسینان اوزاخ دوشسین_____باغ لاروین گولی سولسین

 

باشاردوغین قدر چالیش_____  توزلی تیلین داراماغا

 

اوزون گولسین دسین بالا_____  الله سنن راضی اولسین

 

قویما آنان محروم اولسون



ظهر روز سه شنبه؛ هشتم دی ماه همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)، دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی جهت دیدار عمومی با مردم شهر آقکند عازم بخش کاغذکنان شد.
نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی که به دعوت جمعی از بزرگان، ریش سفیدان و اعضای شورای اسلامی شهرآقکند به این شهر سفر کرده بود با حضور در یکی از حسینیه های آقکند با مردم دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار آقای عباس نیا از مداحان کاغذکنانی مقیم تهران ضمن تجلیل از خدمات دکتر مددی اظهار داشت: اگر میزان توجه به بخش محروم کاغذکنان را در این چند سال أخیر با زمان نمایندگان پیشین مقایسه بکنیم می بینیم که تفاوت از کجا تا کجاست و این مسئله غیرقابل انکار است که دکتر مددی در این چند سالی که نمایندگی ما مردم را بر عهده داشت زندگی اش را وقف خدمت به مردم و منطقه کرد. وی افزود: شهدالله امروز احساس تکلیف کردم تا از مظلومیت و حقانیت این مرد بزرگ  در برابر هجمه ها و تخریب های ناجوانمردانه دفاع کنم و حالا که فردی از جنس خود ما مردم روی کار آمده و در جهت خدمت رسانی به ما مردم تلاش می کند ما نیز بایستی پشتیبان ایشان باشیم چرا که ایشان برخلاف سایرین حمایت گری جز ما مردم ندارد.
در ادامه این دیدار آقای باقری از شعرای نامی بخش کاغذکنان نیز در تأیید صحبت های آقای عباس نیا  خطاب به دکتر مددی گفت: ما در این چهار سال شما را همیشه در کنار خودمان احساس کردیم و بنده به دفعات شاهد بودم که بارها به همراه مسئولان به بخش کاغذکنان آمدید و پیگیر مشکلات منطقه بودید لذا از همین جا صمیمانه به شما خسته نباشید عرض می کنم. باقری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اوضاع اقتصادی کشور مناسب نبود اما خدماتی که در این چند ساله انجام شد با گذشته قابل مقایسه نیست اما باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارم و خواست بنده از نماینده محترم که شرف حضور دارد این است که بیایید کاری کنید که مهر محرومیت از پیشانی بخش کاغذکنان برای همیشه پاک شود و مهاجرت از این بخش متوقف و بلکه مهاجرت معکوس اتفاق بیافتد.
سپس حجت الاسلام بهزاد از علمای شهر آقکند هم با قدردانی از زحمات چند ساله دکتر مددی تأکید کرد: مددی مایه ی افتخار ما و همه کاغذکنانی هاست و در این چهار سال باعث سربلندی ما شده است.
حاج آقا بهزدا گفت: قرآن می فرماید که "لا یُکَلِّفُ اَللَّهُ نَفساً إِلاَّ وُسعَها" یعنی اینکه خداوند هیچ کس را جز به اندازه توانش تکلیف نمی ‏کند  با توجه به این موضوع  می بینیم که دکتر مددی هرآنچه در توان داشت در جهت خدمت به مردم بکار بست و دریغ نکرد لذا ما نیز در برابر زحمات ایشان، با هر آنچه که در توان داریم بایستی از دکتر مددی حمایت کنیم. وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت:از مسئولین می خواهیم که خدا را در نظر بگیرند و برای رضا خدا به مردم خدمت کنند چرا که رضایت الهی در گرو رضایت مخلوق است و دعا می کنیم پروردگار متعال پایداری و ظفر را نصیب همه خادمین دلسوز مردم علی الخصوص دکتر مددی بگرداند.
دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی هم ضمن سالروز ولادت رسول گرامی اسلام و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: از ابراز لطف  و محبت شما مردم شریف، با فرهنگ و قدرشناس شهر آقکند و بخش کاغذکنان قدردانی می کنم و امیدوارم لایق محبت های شما بوده باشم.
نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه رفیع مردم در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: مردم برای پیروزی نظام هزینه های زیادی داده اند این انقلاب حاصل مجاهدت ها و مبارزات این مردم است لذا به همین جهت است که در قانون اساسی که میثاق ملی بین مردم و حاکمیت است مردم نقشی تعیین کننده دارند و سرنوشت کشور با آرای مردم رقم می خورد. دکتر مددی تصریح کرد: قدرت ما مسئولین از آرای این مردم  نشأت گرفته است و این قدرت را مردم به ما تنفیذ کرده اند لذا به هیچ عنوان حق نداریم قدرتی که به دست آورده ایم را در اختیار جناح ها و گروه های سیاسی و باند های قدرت و ثروت قرار دهیم در راستای اهداف سیاسی گروه های خاص از این قدرت بهره ببریم بلکه باید با تمام توان در خدمت مردم باشیم و در جهت خدمت به مردم گام برداریم.وی افزود: امروز عملکرد بنده و همکار ارجمندم آقای حسینی واضح هست و عملکرد هر کدام از ما گویای فعالیت های چند ساله ماست و نیازی به تبلیغات لسانی نیست.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه رأی مردم به منزله حق الناس است و بایستی در برابر تک تک آرای  مردم پاسخگو باشیم اظهار داشت: فردی که مردم را ابزاری برای ترقی خودش قرار می دهد و چند ماه مانده به انتخابات با پول های هنگفت و بادآورده می آید و در هر دو صورت شکست یا پیروزی می رود و اهداف باند و جناح خودش را دنبال کرده و مردم را فراموش می کند نمی تواند نماینده شایسته ای برای مردم باشد و هر کسی که به چنین افرادی رأی بدهد باید بداند که در این خیانت وی نیز شریک است.
دکتر مددی گفت: بنده با تمام وجود باز هم تلاش خواهم کرد که در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنم که خدمت به مردم بویژه اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه سبب خشنودی و رضایت الهی است.وی افزود: اخلاقاً خودم را مدیون و بدهکار مردم می دانم و در این مدتی هم که خادم شما مردم بودم سعی کردم اعتبار رأی مردم را در سطح استان و کشور حفظ کنم.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی همچنین با ارائه بخشی از گزارش عملکرد خود در طول چند ساله ی أخیر خصوصاً در حوزه بخش کاغذکنان گفت: ببینید میزان گازرسانی به روستاهای شهرستان و بخش کاغذکنان در طول همه این سال ها چقدر بوده و در طول این چند سال چقدر بوده یعنی از حدود 23 درصد به حدود 80 درصد رشد داشته است و مثلاً در بخش کندوان این میزان به صد در صد هم می رسد.دکتر مددی گاز رسانی به روستاهای جمال آاد،چولاقلو،آیدمیر،قاضی لو،قره قانلو،قره حاجیلو،گل تپه حسن آباد،تختمشلو،حسن آباد،بهمن آباد،یانبلاغ،قوشه بلاغ،گلوجه،کلیان،برانقار،باغجغاز علیا،باغجغاز سفلی،احمدآباد گروس،قزلباغ علیا،قزلبلاغ سفلی،باشبلاغ،اندرود علیا،اندرود سفلی،آستانجین،طوین،شیخلر و دویچ را از جمله روستاهای بخش کاغذکنان برشمرد که در این چند سال با پیگیری ها و جذب اعتبارات توسط وی گازرسانی شده اند.
همچنین در حوزه راه های روستایی آسفالت راه چولاقلو،حسن آباد،شیرین بلاغ،آقکند و آسفالت راه روستاهای حاج میر،خرده بلاغ و رشیدآباد، بهسازی و مرمت راه روستاهای ولستان،مندجین،شاه علی بیگلو،احمدآباد گروس و در حال احداث هم ورودی و خروجی رمپ های شهرآقکند ، قره بلاغ و یانبلاغ و احداث راه زنجان به کاغذکنان از طرف روستاهای خمسه زنجان را برشمرد.
برق رسانی به روستاهای سلیمانلو، اسکوق،کوهستانق،حاج محمودلو،قزلبلاغ بالا، و حل مشکل برق روستای گاو را نیز از جمله اقداماتش در حوزه برق رسانی خواند.
در حوزه طرح های هادی روستایی نیز تصویب و آغاز اجرای طرح هادی روستاهای آستانجین و یانبلاغ را عنوان کرد و در حوزه فرهنگی برگزاری کلاس های کنکور رایگان،برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری در سه سال متوالی،تأمین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز آموزش و پرورش کاغذکنان به مبلغ 65 میلیون تومان،اهدا 15 دستگاه کامپیوتر مجهز جهت هوشمندسازی مدارس کاغذکنان و نیز أخذ مجوز و تأمین اعتبار لازم جهت احداث مقبره ملامحمدباقر خلخالی به میزان 100 میلیون تومان را بخشی از اقدامات خود در چند ساله اخیر در حوزه فرهنگ کاغذکنان برشمرد.
نماینده مردم میانه به عملکرد خود در حوزه شهرستان و اقدامات مهمی که انجام گرفته نیز پرداخت نمود از قبیل احداث مرکز جامع تصویر برداری،ایجاد بانک های سرمایه و صنعت و معدن،پروژه 602 دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی و حرفه ای ، خانه مهر بازنشستگان،جذب اعتبار و واگذاری 11 کیلومتر از پروژه چهاربانده کردن میانه –سرچم، حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد واحد های صنعتی، نصب فرستنده های دیجیتال  و دهها کار دیگر که جهت جلوگیری از اطاله ی کلام از پرداختن به آنها خودداری می کنیم اشاره کرد.

اختصاص و تأمین اعتبار لازم جهت تجهیز درمانگاه آقکند به مبلغ 132 میلیون تومان،کلنگ زنی کارخانه تمام اتوماتیک تولید کود آلی از فضولات مرغداری ها در شهرک صنعتی کاغذکنان با مشارکت سرمایه گذاران ترکیه ای، مستقل نمودن دانشگاه آزاد اسلامی واحد آقکند هم از دیگر مواردی بود که دکتر مددی به آنها اشاره کرد.

گفتنی است پس از خاتمه این مراسم دکتر مددی و همراهانشان از روند ساخت مقبره ملاحمدباقر خلخالی در روستای قره بلاغ نیز بازدید کردند.

1
1