- ارسال کننده: کانون فرهنگی و تربیتی خاتم الانبیاء (ص) شهرک شهید تاریخ: ۹۴/۱۰/۱۱

برگزاری همایش بزرگ میثاق امت با ولایت و استقبال حماسی مردم / گزارش تصویری

همایش بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت توسط کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابولفضل (ع)   روز پنجشنبه مورخه 94/10/10 برگزارشد. 

  این همایش  در مسجد قمر منیر بنی هاشم (ع) شهرک شهید بهشتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیر نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه ، شعبانعلی حقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سرگرد پاسدار یوسف روحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و اقشار مختلف مردم  برگزار شد.

حجت الاسلام امیر نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه گفت: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دیماه سال 88 توطئه فتنه گران را برای همیشه خنثی و چهره واقعی آنان را نمایان ساختند.

وی افزود: بصیرت انقلابی و دینی مردم و انتقال آن به همه و در بین اقشار جامعه و توجه به مرجعیت و نقش ولایت فقیه و اهمیت دادن و اجرایی نمودن به گفتمانهای ولایت فقیه، رمز پیروزی در برابر دشمنان در خنثی سازی این توطئه بوده است.

وی با اشاره بر خلق حماسه ماندگار 9 دی چنین بیان کرد : نه دی مشتی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود،  ملت ایران اسلامی در حماسه 9 دی اثبات کردند که اسلام، انقلاب اسلامی، امام و رهبری را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند.

سرگرد روحی فرمانده محترم حوزه شهید بهشتی نیز خاطر نشان کرد : شناخت اهمیت انتخابات پیش رو برای آینده و امنیت و رشد و تعالی کشور، نخستین وظیفه و گام است.

سرگرد روحی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه رای دهندگان به معیار های یک نماینده اصلح گفت: آیات قرآنی،روایات ائمه معصومین ، فرمایشات امام (ره) و رهبری در این زمینه بسیار روشنگر است و تطبیق این معیار ها با نامزد های انتخاباتی لازم و ضروری است.


در اخر این همایش تیز از اعضای فعال کانون و بسیجیان نمونه پایگاه تجلیل گردید.

همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه  همایش بزرگ میثاق امت با ولایت شهرستان میانه

1
1