- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۰/۰۹

همایش بزرگ گرامیداشت ۹ دی در شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول معاونت سیاسی سپاه عاشورا در جمع خواهران و برادران شرکت کننده در همایش با تشریح اهداف، چگونگی شکلگیری و نحوه انجام فتنه ۸۸، زوایای این فتنه بزرگ را مورد بررسی و تحلیل قرار داد و با اشاره به اینکه ملت هوشیار و ولایتمدار ایران مانع از دستیابی دشمن به اهدافش شد، گفت: اقیانوسی از ملّت انقلابی بر سر راه فتنه، سدی عظیم و عبور ناپذیر برپا کردند.

   علی حسین هاشمپور با بیان اینکه ما از آمریکا و اسرائیل چیزی جز دشمنی و عداوت ندیده ایم و انتظارمان هم انتظار دوستی نیست، اظهار تاسف کرد که چرا برخی فریب نیرنگهای آنان را خورده و با فتنه گران همراه میشوند.

   وی تصریح کرد: هدف فتنه گران برچیده شدن انقلاب اسلامی و نابوی نیروگاه های هسته ای ایران بوده و هست و این برنامه توسط منافقین و سلطنت طلبان دائما در حال پیگیری و برنامه ریزی زیربنایی است.

   هاشمپور بر حضور بصیرانه مردم در تمامی صحنه های انقلاب تاکید کرد و افزود: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و بر مدار خواسته های آنان در حرکتند و این چیزی نیست که دشمن بتواند آن را نابود سازد.

فرمانده سپاه میانه نیز در جمع شرکت کنندگان در همایش بصیرت افزایی بزرگداشت روز بصیرت، فتنه ۸۸ را آخرین توطئه ناکام دشمن عنوان کرد و گفت: با بلوغ فکری و سیاسی مردم و  با تبعیت از ولایت فقیه و استعانت از خون حسین(ع)، در نهم دیماه ۸۸ سیلی دوباره ای بر دهن یاوه گویان زده شد و آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را دشمن با خود به گور خواهد برد.

   جعفر غیابی با اشاره به سکوت برخی خواص در این فتنه، اظهار داشت: متاسفانه یک عده خودشان را به ساده لوحی زده اند در حالیکه با استناد به فرمایشات رهبری آمریکا حد یقف نداشته و هر چه ما کوتاه بیاییم آنها یک قدم بیشتر به سمت ما پیشروی خواهند کرد.

   وی افزود: در برابر دشمن باید نرمش نداشته باشیم بلکه دندانهایمان را به هم فشرده و با مشتهای گره کرده و دست به قبضه به استقبال دشمن برویم.

   فرمانده سپاه میانه با اشاره به اینکه دشمن ساکت ننشسته و هر لحظه در حال طراحی فتنه ای جدید است، نفوذ جریانی را مورد تذکر قرار  داد و گفت: آنها می خواهند با نفوذ در رفتار و گفتار و تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی، دینی و … ما، از ما یک غربگرای مطلق بسازند.

   غیابی از جریان نفوذ در فونداسیون انقلاب خبر داد و هشدار داد: مراقب باشیم که آنها می خواهند با خمینی به جنگ خمینی بروند و با نفوذ در بیت ایشان یا تحریف کلام او، پایه های اصلی انقلاب را متزلزل کنند.

    وی با بیان اینکه برخی ها برای خود در مرز بین کفر و حق لانه سازی کرده اند، تصریح کرد: مرز بین ایندو باریکتر از مو بوده و اگر حق رنگ سفید و باطل رنگ سیاه باشد، چیزی به نام خاکستری نداریم و آنها که خاکستریند جز منافق نمی توان اسم دیگری را برای آنها گذاشت و حساب منافق از کافر سختتر است.

    او همچنین با اشاره به اوضاع سیاسی جهان اسلام و مبارزه ایران در کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد، امروز مرزهای انقلاب اسلامی بسیار گسترده تر از مرزهای جفرافیایی ماست لذا باید گفت: هر کجا که تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در آنجا حاکم شده است، همانجا نقطه مرزی ماست و ما ملزم به دفاع از مرزهایمان هستیم.

111222333444555666777888999010011012

1
1