- ارسال کننده: رامین.مهاجری تاریخ: ۹۴/۱۰/۰۶

از رای مردم چون حق الناس دفاع خواهیم کرد

 

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: از رای مردم چون حق الناس دفاع خواهیم کرد.

به گزارش نصر، حمید شکری  در نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه شهرستان با توجه به پیش رو بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در صحنه انتخابات افزود: امروز از اصحاب رسانه  شهرستان  این انتظار می رود که در این برهه حساس بر لزوم شرکت پرشور مردم تاکید کرده و با فراهم کردن زمینه برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ، در کنار دستگاههای اجرائی نقش اهرم نظارتی را در برقراری مقررات و رعایت قوانین ایفا کنند.

حمید شکری افزود: جز مجری برگزاری انتخابات مسئولیت دیگری نداریم و  از رای مردم چون حق الناس دفاع خواهیم کرد و مردم عزیز میانه با اطمینان کامل در پای صندوق های رای حضور داشته و کاندیدهای دلخواه خود را انتخاب کنند.

فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عددی ثبت نام کنندگان در این دوره از انتخابات افزود: در این دوره شاهد افزایش سه برابری نسبت به دوره قبل هستیم که خود نوید دهنده ی برگزاری انتخابات باشکوه می باشد.

وی اظهار کرد: تا یک هفته مانده به انتخابات تبلیغات غیرقانونی است و کمیته ویژه ای جهت رسیدگی به تخلفات احتمالی تشکیل شده است که بمحض اطلاع نسبت به بررسی و رسیدگی اقدام می کند.

 فرماندار ویژه میانه از نامزدهای انتخاباتی خواست که اهم فعالیت هایشان در معرفی خود و برنامه هایشان بوده و از ورود به حوزه تخریب جلوگیری کنند، زیرا گذر از مرحله نقد به تخریب باعث متشنج شدن فضای انتخاباتی شده و سبب برهم خوردن وحدت خواهد شد.

او افزود: نظارت فعالیت کاندیدهای احتمالی از 3 ماه پیش آغاز شده و تخلفات در دست رسیدگی است که این تخلفات مطمئنا در تایید صلاحیت نقش بسزایی خواهد داشت.

 

 

http://nasrnews.ir/News/tabid/243/ArticleID/43489

1
1