- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۱۰/۰۶

تبلیغات انتخاباتی در مکان های عمومی برای کاندیداها و نمایندگان فعلی ممنوع است

استفاده از تریبون‌های عمومی جهت تبلیغات انتخاباتی هم برای نمایندگان فعلی مجلس هم برای کاندیداها ممنوع است.

حمید شکری فرماندار شهرستان میانه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: افزایش سه برابری کاندیداها نسبت به دوره گذشته، تلاش سه برابری برای برگزاری انتخاباتی با نشاط و سالم را می طلبد. وی در تشریح مشخصات ثبت نام کنندگان افزود: 31 نفر در حوزه انتخابی میانه ثبت نام نهایی کرده اند که از این 31 نفر 1نفر خانم 6 نفر دارای مدرک دکتری 1 نفر تحصیلات حوزه ای 20 نفر فوق لیسانس و 4 نفر هم لیسانس هستند که با استفاده از امتیازات خاصی که قانون در نظر گرفته ثبت نام کرده اند. از نظر گروه سنی 4 نفر بین 30 تا 35 سال، 6 نفر 35 تا 40 سال، 5 نفر 40تا 45 سال، 7 نفر 45 تا 50 سال، 6نفر 50 تا 55 سال، 6 نفر 55تا 60 سال و یک نفر هم 61 سال دارند. 

در این نشست خبری که اولین نشست شکری با خبرنگاران بود وی با درخواست از اصحاب رسانه برای تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه داد: خبرنگاران زمینه سازی کنند تا مسئولین احساس کنند که اهرم نظارت در شهرستان زنده و پویاست و رفتار آنها را رصد می کند. 

فرماندار ویژه شهرستان با اعلام تشکیل شعبه ای ویژه در دادسرای میانه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی کاندیداها از مردم خواست ضمن همکاری با هیات اجرایی شهرستان موارد تخلف را به بازرسی فرمانداری گزارش کنند. شکری در بخش دیگری از سخنان خود از کاندیداها خواست ضمن تمرکز بر برنامه ها و معرفی خود از تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی خودداری کرده و از بیان سخنانی که وحدت ملی را به مخاطره می اندازند پرهیز کنند.

1
1