- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۰/۰۶

پیام برادر شهید محمودرضا بیضائی بعد از به هلاکت رسیدن زهران علوش+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، زهران علوش سرکرده گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام ساعاتی در حمله هوایی ارتش سوریه به همراه ۱۳ فرمانده گروه تروریستی جیش الاسلام در حالی که مشغول طراحی برای حمله به ارتش سوریه و حزب الله بودند به هلاکت رسید.

در پی  به درک واصل شدن این سرکرده تروریستی دکتر احمد رضا بیضایی برادر شهید والا مقام مدافع حرم آقا محمود رضا بیضایی پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم

سرورانی از احبه و اخوان صفا که نور چشم این کمترین هستند، در پی انتشار خبر هلاکت زهران علوش، سرکرده گروهک تروریستی جیش الاسلام، مستقیم و غیرمستقیم پیام های تبریکی خطاب به خانواده شهید بیضائی در پیج های خود منتشر کردند که خواستم ضمن این یادداشت کوتاه به همه این اظهار لطف ها یکجا پاسخ بدهم و یک نکته را یادآور شوم:

بله محمودرضا در غوطه شرقی دمشق به شهادت رسید که حوزه اصلی فعالیت اشرار گروهک تروریستی تحت فرماندهی زهران علوش یعنی "جیش الاسلام" بود.

 اما لازم است یادآور شوم که از نظر ما، این مزدوران بی جیره و مواجب استکبار و جنایتکاران پرورش یافته در دامن وهابیت خبیث و آل سعود ملعون کسی نیستند که ما از هلاکت آنها خوشحال شویم.

 قاتلین شهدای ما و دشمنان جبهه مقاومت در واشنگتن و تل آویو نشسته اند و ما هرگز در شناختن آنها اشتباه نمی کنیم.

 الحمدلله که با هلاکت این جنایتکار آرزوهای خبیثی مثل بندر بن سلطان و اربابانش برای شکستن جبهه مقاومت بر باد رفت و مکرشان به خودشان بازگشت.

 خود محمودرضا هم اینها را کسی حساب نمی کرد و آرزوی جنگیدن و رویارویی مستقیم با اربابانشان بخصوص آمریکایی ها را در سر داشت. خوشحالی ما روزی است که به برکت خون شهدا، فرمان خمینی بت شکن برای محو شدن اسرائیل از صفحه وجود، با دستان پر توان بسیجیان جهان اسلام جامه عمل بپوشد و ان شاء الله برای اقامه نماز در مسجدالاقصی وارد قدس شریف شویم.

 ما برای محقق کردن این فرمان آماده ایم و هر لحظه در انتظار رسیدن دستور از جانب فرماندهی معظم کل قوا هستیم.

 ملتمس دعای خوبان

احمدرضا بیضائی

111

1
1