- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۱۰/۰۳

متن نامه انصراف صادق امینی از شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه میانه + تصویر

 

به گزارش صدای میانه ؛ دقایقی پیش ، صادق امینی که پیش بینی می شد برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه میانه نامزد شود ، نامه ای را به شرح زیر منتشر و از حوزه انتخابیه رباط کریم برای رقابت با سایر کاندیداها ثبت نام کرد :


به مصداق کلام«من لم یشکر المخلوقلم یشکرالخالق»
بدینوسیله از زحمات همه دوستان وهمشهریان محترم که طی چندین ماه گذشته لسانأ وقلمأ حمایت خود را از بنده جهت شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان میانه  اعلام داشته اند کمال تقدیر وتشکر خود را از صمیم قلب به عمل می آورم.

لذا با توجه به حضور دوستان عزیز وکاندیداهای محترم وشریفکه بنده به توانمندی وصداقت آنها ایمان دارم. لذا باحضور آنهاتکلیف و وظیفه را بر خود از حوزه انتخابیه شهرستان میانه ساقط می دانم!

واما باتوجه دعوت جمع کثیری از پژوهشگران،نخبگان وجامعه دانشگاهی و اعضاء محترم مجمع فرهنگی،اجتماعی میانه ایهای مقیم استان تهران ورباط کریم،بهارستان واسلامشهر و همشهری های عزیزمان،زمینه حضور بنده به عنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه رباط کریم وبهارستان استان تهران را فراهم کرده اند رابر خودوظیفه دانسته،وبدین طریق حضور خود را از این حوزه اعلام می دارم.اما قلب ما برای همیشه به وجود شهرمان«میانه» می تپد.

 لذا بدینوسیله دست یاری همه دوستان وهمشهریان محترم را به گرمی می فشارم.
ومن الله التوفیق...

باتقدیم احترام؛صادق امینی

 

1
1