- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۹

چند خبر انتخاباتی و اخباری دیگر از فرمانداری

عناوین خبرها :

در انتخابات نبايد حقي از مردم و نامزدهاي انتخاباتي ضايع شود.
فرماندار شهرستان میانه خواستار جدیت مسئولین در کاهش گلایه مردم شد.      
مشكل قانوني{حتی} يك صندوق ، انتخابات را زير سوال برده و به ابطال خواهد كشيد.      
فرماندار شهرستان میانه حضور اخیر استاندار در میانه را درس مثبتی برای خود و مسئولین شهرستان خواند. 

*****************************

فرماندار شهرستان میانه حضور اخیر استاندار در شهرستان میانه را درس مثبتی برای خودو مسئولین شهرستان خواند.       

فرماندار شهرستان  حضور اخیر استاندار در شهرستان میانه را درس مثبتی برای خودو مسئولین شهرستان خواند.
تقی خلفاپور با حضور در شورای اداری شهرستان میانه گفت : مسئولین نباید تنها منتظر نظر کارشناسان باشند بلکه باید در حوزه های شهری و روستایی حضور یافته و شاهد مشکلات مردم از نزدیک  بوده در صدد رفع آنها دراسرع وقت برآیند .
وی در ادامه  به تکریم ارباب رجوع تاکید کرده خواستار این امر مهم در ادارات از سوی مسئولین و کارکنان شد .
وی همچنین از مسئولین شهرستان خواست تا از حوزه کاری خود با جدیت کامل  و وافر بنابر وضعیت خاص حاکم در کشور حفاظت کنند زیرا دشمن از جمله جهان استکبار درصدد است تا به اهداف شوم خود با عدم حضور مردم در انتخابات برسد که در این راستا از ایجاد هیچ تنش اجتماعی و تشویش افکار مردم  دریغ نمی کند .
خلفاپور در ادامه حرکت باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سراسر کشور را سبب هراس دشمن از اقتدار نظام ،  ولایت پذیری و حضور همواره  مردم در تمامی صحنه ها  خوانده و از همراهی اعضای ستاد ، نمایندگان نامزدهای انتخاباتی به جهت  همکاری صمیمانه  تا این مرحله تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد که با روند همکاری آنها  این رزمایش سیاسی در روز جمعه بدون هیچ مشکلی با سلامت کامل در شان نظام ،کشور و مردم  برگزار شود.
وی  به وجود 210 شعبه اخذ رای  و  فعالیت 2671 نفر در سطح شهرستان برای اجرای انتخابات اشاره کرده گفت : تمامی این نیروها سازمان  دهی شده و آموزش دیده اند.
فرماندار شهرستان میانه درادامه آمار واجدین شرایط برای انتخابات شهرستان را 132 هزار نفر خوانده و افزود: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری 9/65 درصد بود که امیدواریم با شور و شوق ایجاد شده در سطح شهرستان برای انتخابات مجلس شاهد افزایش حضور مردم نسبت به سالهای گذشته باشیم .
خلفاپور در پایان با تاکید بر اینکه کارکنان دولت در وقت اداری با امکانات اداری به هیچ عنوان اجازه فعالیت در ستادهای انتخاباتی ندارند افزود: این کار برای روسای ادرات حتی در وقت غیر اداری نیز ممنوع می باشد زیرا حرکت هرچند مستحب آنها در این امر سبب ایجاد شائبه در بین مردم خواهد شد
===========================

در انتخابات نبايد حقي از مردم و نامزدهاي انتخاباتي ضايع شود.       

مربي آموزشي و توجيهي ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرمايش امام راحل اینکه (قانون را رعايت كنيد حتي اگر به ضررتان باشد ) تاكيد كرد : در انتخابات نبايد حقي از مردم و نامزدهاي انتخاباتي ضايع شود.

صفر اصغري در حاشيه آخرين همايش آموزشي و توجيهي ستاد انتخابات شهرستان میانه طی مصاحبه ای اضافه كرد :ما راي دهندگان با عمل به فرمايشات رهبر معظم وبا حضور گسترده در پاي صندوقهاي راي خواهيم توانست انتخاباتي دشمن شكن برگزار كنيم.
وي در ادامه گفت: در قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي وظايف نامزدهاي انتخاباتي به هنگام تبليغات و وظايف مجريان و دست اندرکاران اجرایی و ناظرین انتخابات دقيقاً مشخص شده است.
اصغري ماده 66 قانون را مصداق جرائم و تخلفات انتخاباتي خواند و گفت: اگر كسي در انتخابات مرتكب جرائم شود بايد صورتجلسه شود كه اين صورتجلسه در دفترچه راهنمايي كه در اختيار اعضاي شعب و نمايندگان فرماندار است دقيقاً آمده كه در راستای انتخابات با اشخاص متخلف برخورد و تحويل مقامات قضايي خواهند شد.
===========================

فرماندار شهرستان میانه خواستار جدیت مسئولین در کاهش گلایه مردم شد.

فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه برخي از مسئولين ضعف مديريت دارند ،خواستار جدیت مسئولین شهرستان در کاهش میزان گلایه مردم شد.

تقی خلفاپور در نشستي بااعضای شوراي شهر ، شهردار ، مسئول پايانه شهرستان و مسئولین ذیربط  پس از بازديد سرزده استاندار از پايانه شهر افزود: چرا بايد ايفاي نقش برخي از مسئولين در حد شعار بوده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورد.
وي با انتقاد از وضعيت محوطه داخلی و بیرونی پایانه و  فضاي سبز آنجا از شهردار خواست تا بهبود وضعيت پايانه  و وروديهاي شهر كه محل رفت و آمد مسافرين به شمار مي رود را در اولویت برنامه های اجرایی خود قرار دهد.
خلفاپور به مسئولين ذيربط ، شورا و شهردار تا بهار سال جاري فرصت داد كه مسير راه آهن ، ترمينال و وروديهاي شهر را از اين وضعيت اسف بار نجات دهند.
============================

مشكل قانوني{حتی} يك صندوق ، انتخابات را زير سوال برده و به ابطال خواهد كشيد.        

فرماندار شهرستان میانه با بيان اينكه بايستي عوامل اجرايي انتخابات در تمامي مراحل دقت عمل داشته باشند گفت: مشكل قانوني يك صندوق ، انتخابات را زير سوال برده حتی ممکن است آن را باطل کند.
تقی خلفاپور در آخرين همايش آموزشي و توجيهي ستاد انتخابات شهرستان ميانه افزود : در اين همايش عوامل اجرايي انتخابات توجيه نهايي مي شوند تا از اين مرحله به بعد مديريت برگزاري انتخابات را به عهده گيرند.
وي نيروهاي انتظامي ، اجرايي ، نظارتي و خدماتي انتخابات شهرستان ميانه را 2671 نفر عنوان كرد و گفت: انتخابات كاري است سياسي با حساسيت بالا كه توسط نظارتهاي چندگانه كنترل می شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی بدون تخلف باشیم.
خلفاپور در پايان اضافه كرد : اگر همه عوامل به وظايف خود توجيه باشند انتخاباتي در كمال صحت و سلامت و در شان نظام و مردم برگزار خواهد شد.
============================

منبع خبرها :

نوشته شده توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه - دوشنبه و یکشنبه 7 و 8 اسفند 1390

فرماندار میانه حضور اخیر استاندار در شهرستان را درس مثبتی برای خودو مسئولین شهرستان خواند.
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1433:1390-12-07-18-01-07
در انتخابات نبايد حقي از مردم و نامزدهاي انتخاباتي ضايع شود.
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1434:1390-12-08-15-36-37
فرماندار شهرستان میانه خواستار جدیت مسئولین در کاهش گلایه مردم شد.
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1435:1390-12-08-15-42-57
مشكل قانوني يك صندوق ، انتخابات را زير سوال برده و به ابطال خواهد كشيد.
http://mianeh.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1436:1390-12-08-15-51-07

1
1