- ارسال کننده: رحیم نجفی تاریخ: ۸۹/۰۸/۲۱

کاش ما هم یک نماینده داشتیم

باخواندن مطلبی که اقای عزیزی درمورد "قلم به دست مزدور احتیاط کندوگرنه نامش را فاش می کنم"  گذاشته بودند خیلی ناراحت شدم ومجبور شدم که این مطلب را بنویسم.

نمی دانم که چرا شهر ما این سرنوشت راپیدا کرده است که هیچ دوره دونماینده باهم متحد نبوده اند وهر کدام دیگری رامقصر دانسته اند اگر به جای صرف انرژی جهت کوبیدن یکدیگر یکی می شدند واقعا شهرمون سرنوشت خیلی خوبی پیدا کرده بود لذا بنده اعتقاد دارم که اگر نماینده شهرمان یک نفر بود باور کنید وضع بهتر از این می شد البته داشتن دو نماینده نعمت بزرگی است که برای ما تبدیل به نقمت شده است باشد که انشاالله در اینده با اتحاد نمایندگانمان شهری اباد وبا امکانات عالی داشته باشیم  چرا که در سطح استان بعد از تبریز بیشترین نماینده از ان شهرمان است.

بیایید نقد پذیر باشیم وبا استدلال های منطقی جواب مناسب وقانع کننده به انتقاد هاداشته باشیم درکتاب "آیین زندگی دیل کارنگی" درمورد یک شخصیت خارجی که الان حضور ذهن ندارم نوشته بود که درباره خود  فقط انتقاد ها را می خواند وتعریف وتمجیدها را کنار می گذاشت . 

انتقاد سازندگی وشکوفایی می آورد چون باعث می شود که ما کاستی ها را بشناسیم وآنها را برطرف نماییم ولی تعریف وتمجید بیش از اندازه سستی ورخوت ودرجازدن را به دنبال خواهد داشت.