- ارسال کننده: میم . عین تاریخ: ۹۴/۰۹/۱۳

ایمان را نه ، اسلام را آورده ایم ... !؟

بسم رب شهدا و الصدیقین 

 

امروز می رود و فردا می آید و این روز ها که می گذرد ما به انتخابات نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی ایران نزدیک می شویم ، همانطور که دقت کردید در سطر اول عرض کردیم که جمهوری اسلامی و ما مردمانی هستیم که می گوییم مسلمان هستیم ... و بهتر است با معانی لفظی اسلام و مسلمان آشنا شویم .

اسلام در زبان عربی از ریشه (س-ل-م) است و معنی لغوی این ریشه «سالم شدن» و «رهایی یافتن از آفات» است. واژه «سلام» نیز مشتق شده از همین ریشه است. با توجه به معنی اسلام، «مسلم» (در فارسیمسلمان) یعنی کسی که خدا را خالصانه و بی ریا می‌پرستد و اختیار خود را تسلیم امر و نهی او می‌کند.

آیا در این سرزمین مسلمان پیدا می شود ؟! بله می شود اما می خواهم از کسانی بگویم که ادعای مسلمان بودن را دارند ولی هنوز هم دروغ می گویند و هنوز هم خالصانه کار نمی کنند و هنوز هم خلاف قوانین انجام می دهند . این ها را که بیخیال شویم (ولی بیخیال شدنی نیستند ) از مردمانی ناراحت می شویم که از این نوع اشخاص دفاع می کنند و برای کاندیدا احتمالی گروه در شبکه های اجتماعی می زنند و بیو گرافی می گذارند و ستاد می زنند (آیا باور کنیم منافعی برای تبلیغ کنندگان نیست !؟ الله اعلم) 

مردم به گوش باشید ، هنوز نام نویسی شروع نشده است ولی تبلیغات بعضی از افراد شروع شده است !؟ می گویند برای آبادانی آمدند ! ولی پس چرا قبلا در صحنه نبودند تا به این شهر کمک کنند ؟! مردم مسلمان مبادا گرفتار بازی سیاسی متخلفین شوید و در گناه آنان شریک شوید ...

 

باشد که رستگار شویم ...

1
1