- ارسال کننده: کانون فرهنگی و تربیتی خاتم الانبیاء (ص) شهرک شهید تاریخ: ۹۴/۰۹/۱۱

ایستگاه صلواتی که با استقبال مسئولین و نهاد های دولتی شهرستان همراه شد.

روابط عمومی کانون فرهنگی هنری کانون خاتم الانبیاء (ص) شهرستان میانه با اشاره به باز سازی قطعه ای  از حال و هوای کربلا در اماده سازی و پیشواز از اربعین حسینی در این ایستگاه صلواتی و بازخورد و تاثیر آن در جامعه گفت: این ایستگاه صلواتی با استقبال بسیار خوب مردم و مسئولین و نهاد های شهرستانی همراه بود که این نشان از توجه و اهمیت جامعه به فرهنگ عاشورایی و تبیین و نهادینه کردن این فرهنگ دارد.


همچنین افزود: تصور خادمان ایستگاه اینگونه نبود که همچنین استقبالی از این برنامه صورت پذیرد اما مردم قدردان تلاش خدمتگزاران خود هستند و با استقبال بی نظیر نشان دادند که این برنامه های فرهنگی و مذهبی مورد نیاز جامعه است.


وی تصریح کرد: در جهت هر چه باشکوهتر برگزار شدن این ایستگاه مسئولین و نهاد های مختلف همراهی و استقبال نمودند که در اینجا از فرمانده سپاه ناحیه میانه سرهنگ دوم غیابی ، شهردار محترم شهرستان مهندس خرده فروش  و سایر مسئولان  تشکر و قدردانی می نماییم و امیدواریم تنشان سالم، دلشان شاد و دنیا و آخرتشان آباد باشد.

 
وی با تاکید بر نیاز جامعه به این برنامه ها گفت: امروز جامعه ما تحت شدیدترین تهدیدات فرهنگی است و باید تلاش کنیم تا با برگزاری این برنامه ها اثرگذار قشر جوان جامعه را نسبت به فرهنگ های ناب جامعه خود توجه داده و آنها را جذب نماییم.

حضور فرمانده سپاه ناحیه میانه در ابستگاه صلواتی کانون خاتم الانبیا حضور شهردار محترم شهرستان میانه در ایستگاه صلواتی کانون خاتم الانبیاحضور حاجی اصغری عضو اسبق مجلش شوراس اسلامی در ایستگاه صلواتی کانون خاتم الانبیا ضور مهندس اریا منش عضو اسبق شورای شهر میانه در ایستگاه صلواتی کانون خاتم الانبیا حضور مهندس زرین ریاست مهترم دانشگاه عین القضات میانه در ایستگاه صلواتی کانون خاتم الانبیا

1
1