- ارسال کننده: گل نرگس تاریخ: ۹۴/۰۹/۰۸

عاقبت ،روسیاهی به زغال خواهد ماند

 

نام خداوند جان آفرین


و مکروا مکرالله والله خیر الماکرین


همه ی ما به این نکته یقین داریم که خداوند همیشه طرف حق است و هرکسی در ناحق نمودن زحمات کسی دست پیش را بگیرد دودش به چشم همان شخص خواهد رفت .متاسفانه در هفته ی اخیر، با توجه به حساسیت زمان باقی مانده به انتخابات شاهد بد اخلاقی های سیاسی توسط اهل قلم بودیم که خوشبختانه با ورود دادستان محترم شهرستان تمامی زوایای موضوع روشن گردید و همه چیزختم به خیر شد .

بار دیگر توطئه چینی ها و فرصت طلبی از یک موضوع کاملا مبهم و پیش پا افتاده باعث گردید تا عده ای با توسل به مشتی یاوه بر مقاصد سیاسی خود موج سواری کنند و در این روزهای حساس با احساس صدها شهروند بازی کنند ..


واقعا جای تاسف است در شهری زندگی می کنیم که کینه و غرض شخصی به قیمت سرنوشت صدها انسان تمام می شود و این خط مشی ها درست در دست کسانی است که نام صاحب قلم است و عنوان ، طیف آگاه جامعه را یدک می کشند و به خاطر سودجویی از بدنام کردن و تهمت زدن به مسئول رسمی و نماینده ی یک شهر شعور چهل و پنج هزار نفر را به سخره می گیرند.


در جریان همین اتفاقات اخیر در خصوص حمله ی آقای حسن زاده با مشتی فرضیات بی پایه و اساس به جناب دکتر مددی در خصوص توقف پروژه ی ام آرآی، مانع تراشی ها و بهانه های بنی اسراییلی خیلیها بر همگان روشن شدکه نا آگاهانه آن را پیراهن عثمان کرده و چند روزی کیفور شدندف ولی خوشبختانه با بررسی کارشناسی همه ی توطئه ها در نطفه خاموش گردید .

این موضوع تلنگر بزرگی به همه ی آحاد جامعه وبه خصوص قشر تحصیل کرد ه بود که خود با تحلیل و بررسی موضوع ،در خصوص این قضایا و ضربات سنگینی که از ندانم کاری یک شخص به شهر وارد می شود آگاه شده و مسائل را به درستی آنالیزکنند و درمورد مقام رسمی یک شهر قضاوت کنند.


فرضیاتی که بدون هیچ و سند و مدرکی که برگرفته از هیجانات درونی و شتابزده بدون سنجش صحت و سقم موضوع که آمیخته باچاشنی تعصب کورکورانه بود.

جالب اینجاست که ،جناب حسن زاده بدون هیچ سند و مدرکی به شخص نماینده تهمت رانتخواری زده اند و باید ادعای خود را ثابت کنند طبق قاعده ی حقوقی( البینه علی المدعی و الیمین علی المدعی علیه )و اگر چنین نشود می تواند جناب حسن زاده را تا میز محاکمه و اعاده ی حیثیت از جانب شخص نماینده بکشاند ..که این برادر عزیز باید خودشان را برای اثبات چنین تهمت بزرگی آماده سازند .زیرا بازی با آبرو و شخصیت دیگران آن هم برای چندمین بار و بدون سند ومدرک تاوان سختی خواهد داشت و عقوبت اخروی هم که در جای خودش محفوظ است ..


زیرا همان طور که مطلع هستیم مجموعه ام آرآی با تلاش چهار ساله و خون دل خوردن جناب دکترمددی و با لطف بزرگ جناب سلام زاده در میانه کلید خورده است و خدمتی نیست که ما شهروندان آن را با هوچی گری عده ای که بن و ریشه آنان برای ما روشن است فراموش کنیم ..

چون دولت محترم به جهت نبودن اعتبار لازم وبه حد نصاب نرسیدن جمعیت شهرستان میانه ..نتوانست دراین برهه ی زمانی کاری بکند و باهمین مکاتبات دکتر مددی بود که سرمایه گذار خصوصی وارد عمل شد..و همین کلید خوردن پروژه ام آرآی چهار سال عمر و انرژی را از شخص دکتر مددی گرفت.


مسئله اینجاست که نتایج مخرب این تهمت ها به شخص نماینده ختم نمی شود و ما شهروندان نیز بزرگترین آسیب را از سود جویی های همین آقایان می بینیم ، زیرا وقتی سرمایه گذاری جریانات داخلی شهرستان را میسنجند و و شعور و آگاهی روشنفکر جامعه و یورش اورابه خادم و سرمایه گذاری که تمام هستی و نیستی خودرا برای رفاه من و شما صرف می کند را می بینند برای همیشه از این شهر ناامید شده و متواری می شود .


درست مثل همان جریان معروفی که زحمت های شبانه روزی برادران صلاحی و جذب سرمایه گذاران ژاپنی را برای ایجاد اشتغال در شهرستان میانه ودر زمان نمایندگی جناب آقای حاج اصغری به باد داد و و به جهت همین نا آگاهی ها و تفرقه سرمایه گذاران ژاپنی مقصدشان را به سمت عشق آباد ترکمنستان تغییر دادند و همان سرمایه ای که می توانست اشتغال همین جوانان نگون بخت را فراهم سازد به علت جهالت و خودخواهی و سودجویی آقایان در جای دیگری به بار نشست . و مارتبه ی اول بیکاری در استان شدیم ..پس ازماست که برماست .


واقعاجای شرم و تاسف است و به جای اینکه قدردان خادمین واقعی و مدیون سرمایه گذاران عزیزی که داوطلبانه هستی خودرا به جهت رشد آبادانی به ما تقدیم کرده اند باشیم ، طلبکارانه به آنها حمله کرده و از سر جهالت آنها را متواری سازیم مگر غیر اینست که همه ی ما آبادانی و پیشرفت شهرمان را می خواهیم پس این سنگ اندازیها به جز خیانت به شهروندان و شهر ابا اجدادی مان چه معنی دیگری می تواند داشته باشد .


جناب آقای حسن زاده آیابه نظر شما خطاب عوامانه ی مقام رسمی ، یک شهر از جانب یک خبرنگار و اهل قلم کار درستی است ؟مگر نه این که ادب مرد به از دولت اوست، چرا به خود اجازه می دهید دیگران را به کم کاری دزدی و رانت خواری محکوم کنید ولی از رفتارهای که غرض ورزانه انجام داده و دلسوزان واقعی را مایوس و ناامید می کنید بی خبر هستید و سجاده آب می کشید ..مگر غیر اینست که فرزندان شما هم در این شهر بزرگ خواهند شد و تبعات همین عقب ماندگی ها و محرومیت ها به چشم آنان نیز خواهد رفت .


اگر جامعه ی ما کشتی معروف است و هر کسی جای خودش سوراخ کند و به دیگران توجهی نکند به نظر شما عاقبت ما به کجا ختم خواهد شد ..
آیا روانیست در این فرصت باقی مانده ناجوانمردی و بداخلاقی را کنار گذاشته و با بحث و تبادل نظرو ارائه ی راهکار به پیشرفت شهرمان کمک کنیم و انرژی خودمان را در جهت مثبت صرف کنیم ..آیا به نظر شما با تهمت و جنگ روانی و شمیشیر از روبسته و با ابزار قلم می توان همه را به این شهر کشاند .

آیا شخص شما دراین  شهر آشفته ،که کسی حرف دیگری را نمی خواند چنین ریسک بزرگی برای سرمایه گذاری می کنید.برادر عزیزبهتر است ، رفتارهای کودکانه را کنار بگذارید و قدری با خود خلوت کنید ..خدا همیشه طرف حق است وروسیاهی به زغال خواهد ماند ..به حساب خودتان برسید پیش از آنکه به حسابتان رسیدگی کنند ...حضرت علی(ع)....

منبع:

http:///%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87/6707-%D8%B9%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D8%BA%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF.html

1
1