- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۹/۰۶

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان میانه در هفته بسیج برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان شهرستان میانه با حضور هزاران نفر از بسیجیان و مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف مقاومت بسیج دانش‌آموزی، نهادها و ادارات و دیگر اقشار در محل سالن حجاب شهر میانه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه میانه  ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر نهادنیه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی در جامعه، امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون پاسداری‌های بسیجیان از آرمان‌های انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت مطلق فقیه عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه نیز طی سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج، اظهار داشت: افراطی خواندن بسیج، توطئه ای از سوی دشمنان است که سرمایه وسیع و گسترده ای را صرف اجرای آن کرده اند.

امام جمعه میانه با اشاره به جنایت ها و جنگ مستقیم دشمن در دهه اول انقلاب بر علیه نظام و مردم جمهوری اسلامی ایران، افزود: در حال حاضر دشمن با شکست در جبهه سخت به جنگ نرم و تهاجم و شبی خون فرهنگی روی آورده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مد) نسبت به خطر نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف کشور، افزود: اننظار از نیروهای بسیج در این مقطع حساس، بصیرت افزایی و مسئولیت پذیری در معرفی مصادیق مختلف نفوذ به جامعه است.

وی دست برداشتن از مبانی اعتقادی و سکوت در برابر ظلم را هدف اصلی دشمنان در راستای براندازی نظام عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بسیجیان می بایست با آگاهی کامل نسبت به ابزار و تکنولوژی های امروزی و در شرایط حساس آستانه انتخابات قدم بردارند تا کشور از آفت ها و آسیب های دشمنان در امان بماند.

111222333444555666777888999010011012013014015

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیج را به نمایش گذاشت. این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و غبار روبی مزار مطهر شهدای شهرستان میانه همراه بود.

 

1
1