- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۴/۰۹/۰۵

هم اندیشی با طعم اشتغال!

کمتر از سه ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نمانده است که تازه یادمان به هم اندیشی با طعم اشتغال می افتد.

با توجه به نزدیکی انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، مردم میانه منتظر ارائه عملکرد نمایندگان محترم هستند تا بدانند در عمل چه اتفاقی در این چهار سال بر شهرستان میانه افتاده است و مخصوصاً وضعیت بیکاری این شهرستان از زمان ورود به مجلس تاکنون چگونه بوده و چه اقدام عملی صورت گرفته است. آنطور که می دانید در آخرین آمار بیکاری، شهرستان میانه رتبه اول بیکاری استان با 13.44 درصد را به خود اختصاص داده است.

در این دوره از سوی نمایندگان عزیز کلمه ی ابقا را زیاد شنیده ایم! گیربکس سازی ابقا شد، فولاد ابقا شد، ابقا شد و ابقا شد! ولی در این بین خبری از کلمه ی استخدام نبود! استخدام نه الزاماً از جنس دولتی بلکه بخش خصوصی، جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال و...! مسلماً در این بین نیز آن 250 نفر استخدام فولادی که بیش از چهار سال است بلاتکلیفند همچنان نقطه تاریکی در پرونده ی این دوره نمایندگی خواهند بود که در طی این مدت وضعیتشان مشخص نشده است!

حال که کمتر از سه ماه به انتخابات مانده است، یکی از نمایندگان عزیز با ارسال پیامکی دعوت برای هم اندیشی در مورد اشتغال می کند! آقای نماینده عزیز ما منتظر ارائه عملکرد شما در خصوص بیکاری هستیم نه جلسه ی هم اندیشی با طعم اشتغال! بی شک اگر قرار بود در رابطه با اشتغال قدمی بردارید در این دوره 4 ساله بر می داشتید! اگر هم اقدام عملی(نه صرفاً روی کاغذ) انجام داده اید لطفاً اطلاع رسانی کنید.

مردم میانه در انتظار ارائه عملکرد از سوی هر دو نماینده عزیز در خصوص معضل بیکاری هستند تا بیایند و بگویند در عمل چه اقدامی در این 4 سال برای حل مشکل بیکاری انجام داده اند؟(در عمل!) تا همشهریان عزیز در انتخابات پیش رو، انتخاب آگاهانه تری در پای صندوق های رای داشته باشند!

1
1