- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۹/۰۴

یکی دیگر از وعده های دکتر مددی محقق شد / قطار ریل ترابر سبا دیروز افتتاح شد + تصاویر

صبح روز سه شنبه ؛ سوم آذر ماه  با حضور راشدی معاون امور مسافری راه آهن کشور،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان  میانه قطار جدید میانه تهران با عنوان ریل ترابر سبا افتتاح شد.

این قطار که همه روزه مسیر میانه تهران و بالعکس را طی خواهد کرد، 6 واگن اتوبوسی با امکانات مناسب ساخت کره با ظرفیت هر واگن 60 نفر می باشد که با هزینه هر واگن 15 میلیارد ریال توسط شرکت بخش خصوصی تامین شده است.

گفتنی است پیش از این  سه خط قطار میانه 1، میانه 2 و پردیس مختص میانه بود که با پیگیری های دکتر مددی، قطار جدید ریل ترابر سبا نیز به ناوگان ریلی شهرستان میانه اضافه شد.

لازم به ذکر است دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی به علت حضور در جلسات مجلس در مراسم افتتاح حضور نداشت و رئیس دفتر ایشان نیابتاً از طرف دکتر مددی در این مراسم حضور یافت.
پیشتر بخشی از اسناد و مدارک پیگیری های دکتر مددی در زمینه ترمیم و اضافه نمودن قطارهای جدید به ناوگان ریلی شهرستان منتشر شد.

مدارک پیگیری ها : هدیه ای دیگر از سوی دکتر مددی برای مردم شهرستان میانه / قطار اتوبوسی جدید ریل ترابر سبا فردا در میانه افتتاح می شود

1
2
1 2