- ارسال کننده: مهدی..یعقوبی.. تاریخ: ۹۴/۰۸/۳۰

آقای مددی جریان های مافیایی قدرت و ثروت یا نداشتن اتحاد و بهانه گیری؟؟!!

به نام خدا

با سلام خدمت همه عزیزان

مطلبی توسط روابط عمومی دکترمددی انتشار یافت با موضوع "دیدار دکتر مددی با جمعی از اهالی شهر ترک و روستای سنقرآباد"

ضمن تشکر و قدردانی ار آقای مددی به خاطر این دیدار و شنیدن مشکلات آنها ولی در جایی ایشان ابراز داشتند: بنده مدیون محبت های شما مردم هستم و هیچ حامی و پشتیبانی هم جز شما مردم ندارم و اگر تا به امروز در برابر زیاده خواهی جریان های مافیایی قدرت و ثروت دوام آورده ام باز هم به پشتوانه حمایت شما مردم است.

حال سئوال اینجاست این جریان های زیاده خواهی قدرت و ثروت چه کسانی هستند که نماینده شهر  ما عنوان نموده اند؟این مافیا چه کسانی هستند؟کاش بگویند تا مردم اینها را بشناسند و کسانی که مانع پیشرفت این شهر شده اند را بشناسند.

اهالی شهر  و روستاها شما را نماینده و امین خود انتخاب کرده اند تا با این جریانها مبارزه کنید و از حق به جفا رفته شهر ما دفاع کنید  تا شاهد پبشرفت شهر باشیم و از شما انتظارات فراوانی دارند،خوب اگر مافیای قدرت و ثروت مانع این پیشرفت شده اند و نمی گذارند کارتان را به نحو احسن انجام دهید چرا عطای این پست و مقام را به لقای آن نمی بخشید؟

همه همشهریان از نمایندگان خود انتظار دارند با ایجاد سیاست های درست در حوزه کاری خود باعث پیشرفت منطقه باشند نه اینکه بعد چهار سال پیشرفتی نبینند.

به عنوان یک شهروند عرض کنم آقای مددی طرح این مسائل نه تنها سودی برای شهر ما ندارد بلکه یک بهانه گیری محسوب میشود،اگر قبل وعده دادن و شروع یک پروژه با نماینده دیگر شهرمان و کارشناسان امر همفکری کنید و اتحاد داشته باشید و همه کارهایتان  برنامه ریزی شده باشد  هیچ پروژه و وعده ای غیر عملی نمیشود،مشکل شهر ما این است که نمایندگان ما برای افزایش محبوبیت خود بیشتر پروژ ها را میخواهند تنهایی شروع کرده و به پایان برسانند تا قهرمان شهر لقب بگیرند که در بیشتر مواقع برنامه هایشان عملی نمیشود و در حد وعده باقی میماند.

برای شروع پروژه مرکز تصویربرداری اگر با نماینده دیگر شهرمان آقای حسینی متحد این پروژه را انجام میدادید شاید الان مورد بهره برداری گرفته بود و یا در مورد آب شرب اگر متحد و با همفکری این عمل را پیگیری میکردید شاید در آستانه بهره برداری بود و در زمینه اشتغال هم که بزرگترین دغدغه شهرمان شده و تبدیل به بک معزل بزرگ گشته فقط با اتحاد و همدلی بین نمایندگان و سایر مسئولان و مردم این مشکل حل میشود ولی هزاران بار  افسوس...

نظر بنده حقیر این است شروع پروژه ها و وعده ها اولا با همفکری  و برنامه ریزی شده باشد چون حتی یک وعده غیرکارشناسی امیدی در یک عده و جامعه  ایجاد میکند و وقتی عملی نمی شود باعث  بدبینی در جامعه میشود و بار منفی در پی دارد.

ثانیا با اتحاد و همدلی همه چیز عملی میشود چون یک نماینده و تک روی در میانه معنی ندارد و روابط عمومی ها و طرفداران انجام کارها را به همت هر دو نماینده بنویسند خواه یکی در ثمر رسیدن آن نقش بیشتری داشته باشدو هر دو نماینده محترم هم طرفدارانشان را  دعوت به اتحاد و همدلی کنند چون بیشتر مواقع همین طرفداران آتش بیار معرکه میشوند.

حال از همشهریان یک سئوال دارم به نظر شما جریان های مافیای قدرت و ثروت در شهر وجود دارد که بیشتر پروژه ها و وعده های  عملی نمیشود یا اتحاد و همدلی در شهر وجود ندارد و نمایندگان ما دوست دارند همه کارها را تنهایی انجام دهند تا قهرمان شهر لقب بگیرند پروژ ه ها و وعده ها عملی نمیشوند؟؟؟؟؟

 

 
 
1
1