- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۹

فرار به جلو برای فریب افکار عمومی: اعتراف مددی

"اکنون که بقایای جریان انحصار در میانه ناامید هستند حالا دست به دامن برخی شخصیت های شهرستان شده اند تا بلکه با توسل به آنها از تحقق این کار بزرگ به خاطر منافع شان جلوگیری کنند که این کار هم با شکست مواجه خواهد شد، هر چند که متأسفانه پروژه را بدون بررسی های دقیق و به دلایل نامعلوم متوقف کرده اند اما مشکل از طریق مجاری قانونی حل می شود و جای هیچ نگرانی نیست" 

این بخشی از اعتراف و فرافکنی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وجود مشکل در اجرای طرح جامع تصویربرداری میانه است که یک روز بعد از ورود دادستان به موضوع و دستور توقف انجام پروژه ساختمانی آن در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شهر میانه منتسب به خودشان ایراد شده است. 

شکی نیست که جناب نماینده با زیرکی تمام در صدد طفره رفتن از زیر بار مسئولیت اقدامات خود در این زمینه است و اعتراف سراسیمه ایشان موید این نکته است که گزارشات قافلان در این باره براساس شنیده ها نبوده و با دلیل و مدرک منتشر شده است و اظهارات دور از واقع ایشان که مثل همیشه با چاشنی جریان انحصار در میانه همراه بود جز فرافکنی و فرار به جلو چیزی نیست و همان حرف های کهنه و نخ نمایی است که سالهاست خود را پشت این لفاظی ها مخفی کرده و مخالفان سیاسی خود را می کوبد. الفاظی که دیگر در بین اذهان عمومی رنگی ندارد. ولی وی با تکیه بر عدم آگاهی برخی اقشار جامعه از واقعیت های موجود، همچنان سوار بر اسب مراد می تازد.

بر کسی پوشیده نیست که یکی از آرزوهای دیرینه مردم نجیب و فهیم میانه داشتن امکانات تشخیص و درمان بیماریهاست و هر کس در این ارتباط قدمی برای میانه بردارد مردم قدردان وی خواهند بود. در این مجال جا دارد از تلاشهای صادقانه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر شود و از سرمایه گذار محترم پروژه مورد بحث، جناب سلام زاده مجری این طرح نیز تقدیر گردد که برای سرمایه گذاری در شهرما پیشقدم شده اند.

ولی با این تفاسیر نمی توان به راحتی از کنار اعترافات جناب نماینده عزیز که خودشان را کارشناس کلیه مسائل شهری و عمرانی و بهداشتی و ... می دانند، گذشت. چرا که هرچه کوتاه آمدیم ایشان جری تر شده و با توهین به شعور مردم فهیم میانه و تحت فشار گذاشتن برخی مسئولین بلی قربان گوی شهرستانی و استانی همچنان بر طبل عوامفریبی خود می کوبد و با هالو فرض کردن ملت به ریش همه می خندد. این جمله ایشان را در مصاحبه اخیر بخوانید و خود در مورد آن قضاوت کنید.

"ما قصد داشتیم تا افتتاح مرکز جامع تصویربرداری، تعداد زیادی از دستگاه ها را در ساختمانهای موقت یا کانکس های مخصوص! تعبیه نموده و به مردم خدمات ۱۰۰ درصد رایگان ارائه کنیم که نمی دانم با چه توجیه و منطقی مجوز این کار را صادر نکردند و مردم میانه را از این خدمات محروم نمودند." 

 آخه آقای محترم! آقای نماینده! آقای دکتر خودخوانده: وقتی دانشگاه علوم پزشکی نقشه ساختمان های مخصوص این دستگاهها که توسط شرکت پیمانکار ارائه شده را فاقد استاندارد می خواند و برمی گرداند، شما می خواهید با چه منطقی و از روی چه حسابی این دستگاهها را در ساختمان های موقت و کانکس قرار دهید و به مردم خدمات ارائه نمائید؟؟؟؟؟؟

حال که اطلاع رسانی به مردم را فریب و خدعه می نامید و ما را باز مانده انحصار شکست خورده، بهتر است بدانید که مردم میانه فریبکاران را بهتر می شناسند و ارزش کار خائن و خادم را می دانند و مایه گذاشتن شما از اسم و رسم شخصیت های خدوم و بزرگواری همچون امام جمعه محترم و نماینده تلاشگر شهرستان هرگز نخواهید توانست اهانت هایی که به شعور مردم میانه کرده اید را تطهیر کنید. 

1
2
1 2