- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۹

دیدار دکتر مددی با جمعی از اهالی شهر ترک و روستای سنقرآباد

روز پنج شنبه؛ 28 آبان ماه دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی برای دیدار با اهالی روستای سنقرآباد از توابع بخش کندوان، عازم این روستا شد و در جمع پرشور اهالی این روستا حضور یافت.
در این دیدار حاج سعید انگوتی از مسئولین دفتر دکتر مددی در بخش کندوان مطالبات و مشکلات مردم این روستاها را تشریح کرد و به بخش هایی از اقدامات انجام شده طی این چند سال نیز اشاره نمود.
 دکتر مددی در این دیدار ضمن قدردانی از استقبال گرم و حضور پرتعداد مردم گفت: مردم به عنوان رکن اصلی در ساختار نظام جمهوری اسلامی، نقش مهمی ایفا می کنند و در واقع مقبولیت نظام و مسئولان کشور بستگی به حق انتخابی است که قانون برای مردم قائل شده است.وی افزود:در ایران انتقال قدرت با رعایت تمامی اصول دموکراسی توسط مردم صورت می گیرد و این شما مردم هستید که با حضور در پای صندوق های رأی عملکرد مسئولان را تأیید یا رد می کنید.
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بنده مدیون محبت های شما مردم هستم و هیچ حامی و پشتیبانی هم جز شما مردم ندارم و اگر تا به امروز در برابر زیاده خواهی جریان های مافیایی قدرت و ثروت دوام آورده ام باز هم به پشتوانه حمایت شما مردم است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی نعمت و صاحبان این انقلاب هستند خاطرنشان کرد: هیچ چیزی در دنیا بالاتر و ارزشمندتر از خدمت کردن به شما مردم نیست و بنده با اعتقاد به این واقعیت در این چند سال از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه ام فروگذار نکرده ام و البته کارهای زیادی هم در حوزه های مختلف انجام داد ه ایم که اطلاع رسانی می شود.دکتر مددی همچنین بخش هایی از عملکرد چندساله خود در بخش کندوان در حوزه های مختلف را بازگو نمود و سپس به سوالات مردم پاسخ داد.
نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی بعد از این دیدار به شهر ترک؛ مرکز بخش کندوان رفت و در آنجا نیز با جمعی از مردم شهر ترک دیدار کرد و پای صحبت های مردم نشست و به سوالات پاسخ داد.

1
1