- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۸

مسئله مهمی که تقریبا به فراموشی سپرده شده است.

یادمان هست بیش از 14 سال از شروع احداث پروژه مهمی بنام سد استور که بعدا نام سد شهریار به خود گرفت در 39 کیلومتری شهرمان میگذرد. اوایل شروع منتقدین و صاحبنظران بطور گسترده به معایب و مزایای آن پرداختند خصوصا نمایندگان و کاندیداهای وقت مجلس منطقه یک سری حرفهایی زدند و نامه نگاریهایی جهت ........ انجام دادند اما متاسفانه مدتیست که این پروژه عظیم فراموش شده و یا خیلی کمتر در این باره صحبتی میشود.     

این سد در زمان دولت دهم توسط رئیس جمهور وقت(احمدی نژاد) بدون اینکه رضایت کشاورزانیکه زمینهایشان زیر آب میرفت جلب شود یا جاده های مواصلاتی که با آبگیری سد از بین میرفت جایگزین و ساخته شوند رسما افتتاح گردید.  

همه میدانند که عمر یک پروژه محدود بوده و با گذر زمان از استحکام و عمر مفید آن کاسته میشود بنابراین انتظار میرود تکلیف این سد که مبالغ هنگفتی جهت ساخت آن از بیت المال صرف شده هرچه زودتر روشن شود.     

از فرماندار نمایندگان و سایر مسئولان مربوطه و نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی منطقه میانه تقاضا میشود جهت به سرانجام رساندن این پروژه مهم و بزرگ و احقاق حق افرادی که با آبگیری سد حقی از آنها ضایع میشود پیگیری جدی و مستمر انجام دهند.

1
1