- ارسال کننده: خادم الشهداء تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۵

حضور مخترعین شهرستان میانه در نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز +تصاویر

سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های پیشرفته تبریز از ظهر روز پنجشنبه ۲۱ آبان ۹۴ با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت در تبریز آغاز به کارشد.

مخترعین کشوری در این جشنواره حضور چشمگیری داشتند و از سراسر کشور طرح ها و ابتکارات خود را در سالن های نمایشگاهی مقابل دیدگان قرارداده اند.

در میان مخترعین کشوری ۳ تیم فناور و مخترع شهرستان میانه متشکل تیم فناور مسجد صاحب الزمان (عج) - تیم مهندسی مخترعین یاس – و تیم متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین صابرنوروز پور فرد یکی از مخترعین حاضر در این نمایشگاه و رییس دفتر نخبگان مسجد صاحب الزمان(عج) میانه نیز با بیان اینکه در این جشنواره موفق به نمایش عزت و اقتدار ملی شده ایم، افزود: فعالیت های چشمگیر و مستمر در مسجد صاحب الزمان (عج ) شهر میانه موجبات شکوفایی نوجوانان و جوانان عزیز را فراهم نموده است.

گفتنی است  در این نمایشگاه ۴ روزه ۹۳۷ طرح در رشته های مختلفی چون نفت ،گاز و انرژی ،برق و الکترونیک ،فناوری و آی تی ، رادار،صنایع دفاعی وامنیتی ،شیمیایی و پلیمر،کشاورزی و محیط زیست و مهندسی پزشکی ارائه شده است .

مخترعین

مخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعین

1
2
1 2