- ارسال کننده: امیرعلی میانالی تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۰

ام آرآی از وعده تا واقعیت !!!

بنام خدواند حکیم ..

 

امروز برای من و همشهریانم روز دیگریست روزی که بی شک در اذهان تمامی مردم آگاه و همیشه در صحنه خواهد ماند ،روزهایی که شهرمان بوی امید و سرزندگی میدهد و به قله های پیشرفت و افتخار نزدیک می شود ..

روزهایی که قدم به قدم و پله به پله به رویاهایی که برای زادگاه و شهرم در ذهن مجسم می کردم باتمام سختی ها وتلاش  می رسیم ..

امروز می توانستی شادی و احساس غرور را در چهره ی تک تک  همشهریان و مسئولین بیمارستان ..و پرستاران وخانواده های بیماران دید ..چون بعد از چهار سال امید و انتظار ام آرآی به ایستگاه میانه رسید وبا دیگر برگ زرینی از پیشرفت برایمان رقم خورد .

روزی که فولاد را فروختند درهم شکستم ولی وقتی اقاله شد متحیر و مبهوت به غیرت وجسارت نماینده ی شهرم افتخار کردم ،زیرانگذاشت عزت و آبروی میانه برباد رودو خانواده هایمان بلا تکلیف شوند.

بر خود می بالیدم که تنها کارخانه شهرم محل جولان باند بازان وفرصت طلبان نشد و در دمای صفر درجه خدا خدا می کردیم که کسی به فریاد مان برسد، کسی به جز ماکه قربانی بود درد تلخ سرگردانی را نچشید ..

چه کسی میتواند با چند جمله فاجعه ی تلخ آن روزها را درک کند به جز ماهایی که هر لحظه برایمان به قدر یکسال می گذشت و از شدت استرس و خواب و خیال شبها را با قرص به صبح می رساندیم ..

و حالا خوشحالم ازینکه شهرم نفس می کشد و مهمتر ازآن نماینده ای که بیدار است و دردهایمان را می فهمد خوشحالم ازینکه دیگر مجبور نیستم تا استرس بیماری والدین کهنسالم را دوباره بکشم و به این شهر وآن شهر آواره شوم .

خوشحالم ازینکه شهرم و بیمارستان شهرم روزبه رو تجهیزتر می شود و قرار نیست کسی به دلیل نبود اورژانس . سی تی اسکن و ام آر ای عزیز خود را از دست دهد و دل نگران مسافران اعزامی باشد .خوشحالم که دیگر فرزندی ویا خانواده ای  به علت نبود تجهیزات شاهد فوت عزیزانش نخواهد بود .

امروز برای من و همشهریانم روز دیگریست چون حرفی برای گفتن داریم و دیگر میان غریبه ها احساس کمبود نخواهیم کرد ..

 

ما لایق بهترین ها هستیم و باید یکی بودن را تجربه کنیم و نباید چیزی به وحدت و همدلی ما خدشه وارد کند ..این ماییم که انتخاب می کنیم و برای آینده شهرمان طرح زیبا می کشیم شهر ما لایق بهترین هاست پس باید بهترین ها ان را تحویل بگیرند و برای آن جان فشانی کنند .

شهرمن و شهر تو ..دربند یک انتخاب است ..انتخابی که سرنوشت فرزندانمان نیز در قید آن خواهد بود ..پس باید بیدار بود و همه را بیدار نمود نکند غفلت کنیم و اسیر تزویر و ریا شویم ..شعور ما فراتر ازینست که انتخابمان را سرسری گرفته  و شهرمان را به حال خود رها کنیم .

 

ما باهمیم و باهم شهری زیبا خواهیم ساخت ..درود بر مردانی که در عمل حماسه آفریدند ..فقط در یک کلام می توانم بگویم که ...دکتر مچکریم

1
1