- ارسال کننده: یک کلام حرف حساب... تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۰

دکتر مددی ،بار دیگرمیانه را رو سفید کرد

بنام خدا 

با نزدیک شدن به ماههای آخرسال  و به صدا درآوردن زنگ انتخابات بی شک تمام کاندیدها درتب و تاب برنامه ریزی و طراحی برنامه های خود بوده و هستند و این جریان مثل چهار سال پیش با حساسیت هر چه تمام و نزدیک شدن به موعد مقرر نفس ها را در سینه حبس می کند و گمانه  زنی هاو ظهور چهره های انتخاباتی و مدعیان ریز و درشت قطعا به جذابیت این دوئل چند جانبه می افزاید .

 

اگر خاطرمان باشد نمایندگان کنونی نیز با توجه به کمبودها و مشکلات شهرستان برنامه ها و وعده های متعددی داشتند که حال با گذشت چهار سال نوای  امید و شکوفایی با تکمیل و نهایی شدن برنامه ها و کارهای در دست اقدام درشهر طنین انداز می شود.

 

همانطور که می دانیم یکی از مشکلات عمده و حاد شهرستان میانه در حوزه ی بهداشت و درمان بود که این کمبودها به قیمت جان همشهریان تمام می گردید و مسئولان قبلی نیز ازین مورد سرسری رد شده و در دوران خود کار به خصوصی انجام ندادند، زیرا بیمارستان های میانه به جهت کمبود امکانات از جمله اورژانس، دستگاه سی تی سی اسکن و ام ارای در وضعیت نا مطلوبی به سر می برد که که تمام خانواده ها و شهروندان از ین جهت همیشه ناله و فغان شان به آسمان بلند می شد و ره به جایی نمی بردند .

 

کمبود تجهیزات پزشکی من جمله دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی به عنوان مهمترین خواسته ی مردم همیشه در محفل ها و جلسات مطرح بود زیرا این کمبود مستقیما با جان انسانها در ارتباط بود وطیف وسیعی  از خانواده ها و شهروندان به دلیل نبودن همین تجهیزات مجبور بودند تا به شهرهای زنجان و تبریز مسافرت کنند و متاسفانه در فصل های سرد رفت وآمد به سختی صورت می گرفت و خیلی از خانواده ها نیز در این راهها جان خود را از دست می دادند .

 

شاید اگر پای درد دل همین شهروندان رنجور و داغ دیده می نشستیم همه گله ، ازین داشتند که اگر چنین تجهیزاتی در میانه بود ،دیگر نیازی به مسافرت و تحمل خطرات جاده ای نبود وبیشتر نارضایتی از مسئولان و نمایندگان بود که این وضع را سرسری گرفته اند .

 

ولی با لمس این موضوع توسط دکتر مددی و و تاکید مکرر بر عملی شدن این خواسته در زمان انتخابات موضوع سی تی اسکن و ام آرآی به عنوان یکی  از وعده های مهم  انتخاباتی ایشان تثبیت و در محفل ها پررنگتر شد ،تا اینکه بعد از انتخابات نیز اولین برنامه و دغدغه فکری ایشان خانه تکانی در حوزه ی بهداشت و درمان و تجهیز شهرستان به پیشرفته ترین دستگاههای سی تی اسکن و ام آرای یا همان تصویربرداری رنگی بود ...

 

شاید این وعده در سخن راحت به نظر می آمد ولی وقتی روند اداری و مکاتبات توسط دکترمددی شروع شد ره صد ساله را میخواست که با توجه به موقعیت کنونی شهرستان میانه غیر ممکن به نظر می رسید زیرا خرید دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی درست در زمانی که کشور از لحاظ تخصیص اعتبار و اقتصادی در حال رکود بود کار غیر ممکنی به نظر می رسید و این همان نکته ی اساسی بود که علاوه بر نبود اعتبار و پایین بودن میزان جمعیت شهرستان میانه که باید به پانصد هزارنفر می رسید کار را غیر ممکن تر می نمود .

 

این وعده ی سرنوشت ساز تا جایی دکتر مددی را تحت الشعاع قرار داده بود  که تمامی مخالفین آن را به عنوان پتکی بزرگ  مدام بر سرخدمات  او می کوبیدند و حتی بهترین عملکرد ایشان را نیز کم رنگ می کردند ولی غافل ازینکه تمام این منتقدین خودشا ن بهتر از همه  می دانستند که وضعیت اقتصادی و تحریم کشور در چند سال اخیر چیزی نبود که یک نماینده ی شهرستان بتواند ان را تغییر داده و معجزه کند .

 

ولی با تمامی این تفاسیر دکتر مددی از هیچ تلاشی در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان میانه دریغ ننمود و سرانجام با پشتکارو جدیت و مکاتبات رودردوبا جناب اقای هاشمی وزیرمحترم  بهداشت ودرمان  و نقل و قول وضعیت بغرنج شهرستان میانه درحوزه ی بهداشت ، ایشان را به میانه دعوت نمود تا از نزدیک شاهداین فجایا باشند .

 

با پیگیری و تلاش های شبانه روزی سرانجام این زحمات به بار نشست و دکتر مددی در سال 94 با اخذ دستورو اعتبار خرید دستگاه سی تی اسکن که در آن زمان نیز با بداخلاقی ها و حاشیه های مداومی همرا ه بود موفق به استقرار دستگاه دربیمارستان میانه شدند  وحال نوبت به ام آرآی رسید که نه اعتباری بود و نه بانی برای خریددستگاه  ...

 

تا اینکه دکتر مددی با مکاتبات و رایزنی  موفق شدند که با جذب سرمایه گذار خصوصی و اخذ موافقت ایشان که  قطعا از اذهان مردم میانه پاک نخواهد شد کار ماندگار و خدا پسندانه ای را در جهت حفظ و تامین سلامت همشهریان عزیز انجام دهند .

با لطف بی کران جناب اقای مهندس احمد سلام زاده به عنوان بانی و سرمایه گذار خصوصی   وکار خدا پسندانه ایشان مجموعه دستگاه های ام ار آی به مبلغ 17 میلیارد تومان از کشور آلمان خریدار ی شد ویک میلیاردنیز جهت احداث ساختمان  مرکز تصویر برداری درزمینی به مساحت هزار متر مربع که توسط دکتر مددی واز ستاد اجرایی امام (ره) اخذ شده، امروز و در دید همشهریان و مسئولین استارت خودرا زد و به موجب قرادادی که جناب مهندس سلام زاده با سازمان علوم پزشکی و  به مدت 22سال منعقد نموده به همشهریان عزیز خدمت رسانی خواهد نمود ..

و به جاست که از تمام خدمتگزاران صدیق و بانیان و سرمایه  گذاران صدیق که در راه اعتلاو وپیشرفت شهرستان قدمی برمی دارندبه خصوص نماینده محترم شهرستان میانه ،جناب آقای دکتر مددی که با این خدمت ارزنده و طاقت فرسا که دل هزاران همشهری را شاد نموده و  بعد از اقاله ی فولاد دوباره میانه را رو سفید نمودند کمال تشکر را داشته باشم .

1
1