- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۸/۲۰

قابل توجه نامزدهای انتخاباتی و دوستداران مباحث مربوطه

«مجلیس ائلچی (آداق)بی لرینین کونوسوندا» بر جوما ایشه باشلادئر.

گروه «مجلیس ائلچی (آداق) بی لرینین کونوسوندا» شروع به کار کرد.

هدف از تشکیل این گروه در وایبر، این است که نظرات و مطالب و مباحث مطروحه از طرف نامزدهای مجلس (البته کسانی که قصد دارند نامزد شوند) گردآوری شود.  لذا از این طریق دسترسی اسان همشهریان به این موضوعات می تواند اتفاق بیافتد و در قضاوت نهایی برای انتخاب موثر باشد.

در این گروه هیچ گونه مباحثی از طرف افراد غیر کاندید درج نمی شود. همشهریان عزیز می توانند نظرات و انتقادات خود را در مورد مباحث نامزدها، در گروه های دیگر وایبر و سایتهای شهرستان درج کنند. 

البته اگر خطاب مطلب، به تمامی نامزدها باشد و تمامی نامزدها را به یکسان منتفع یا متضرر گرداند صرفا برای ورود نامزدها به بحث، درج خواهد شد. 

اگر سوالی از کلیه کاندیدها مطرح شود و موضع آنها خواسته شود، درج خواهد شد.

در صورتی که برخی از عزیزان کاندید، عضو و وارد مباحث شوند و دیگران به هر دلیلی و البته به مصلحت شخصی از ورود و ارائه آگاهی به همشهریان در مورد خودشان صرف نظر کنند، احتمالا ذهنیت همشهریان نسبت به رفتار ایشان مساعد نخواهد بود. این مسئله از آنجایی اهمیت دارد که شناخت بهتر از موضع گیری کاندیداها نسبت به مسائل، انتخاب بهتر و تضمین منافع شهرستان را در پی خواهد داشت. لذا درخواست برای حضور کاندیداها از طرف فعالان شهرستان، امری منطقی به نظر می رسد و عدم حضور هر کدام از دوستان کاندید، جواب منفی به این تقاضای بر حق است.

از دوستان علاقمند نیز درخواست می شود که اگر نظری دارند ارائه فرمایند که در سیر به هدف با کمترین اشتباه، بیشترین منافع جمعی حاصل اید.

شماره مدیریت این گروه 09148053045 است. دوستان علاقمند می توانند با عضویت در گروه، مجموعه را در رسیدن به هدف یاری رسانند.

این گروه می تواند در تکمیل و همراهیت دو انجمن نمایندگان و مباحث انتخاباتی سایت میانالی قدم بردارد.

1
1