- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۸/۱۹

دکتر مددی با دست پر به بخش کندوان رفت

روز جمعه 15 آبان ماه دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی با جمعی از اعضای  شوراها،دهیاران و ریش سفیدان روستاهای هندلان،چرور،تازه کند،زرنکش،حاجی همتلو،خانگاه،بناروان،افضل،آوین،دیزج،کندوان،کمین،عالی بگ لو،سفیدخانی،قشلاق سیف الدین،ساری قمیش و قارا حاجیلو دیدار کردند.
 جلسه هم اندیشی و دیدار عمومی دکتر مددی با اهالی بخش کندوان در مسجد روستای هندلان برگزار شد که مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
 دکتر مددی که با دست پر به بخش کندوان رفته بود گزارشی هم از اقدامات خود در این بخش ارائه نمود که از جمله مهم ترین اقدامات ایشان در بخش کندوان، می توان به گازرسانی به 42 روستای بخش کندوان اشاره کرد که تعداد 24روستا از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار و از اول آبان ماه شروع بکار نموده اند که در مرحله تجهیز کارگاه و اجرای عملیات هستند و 18 روستا نیز در تامین اعتبار  و ابلاغ شده که در مرحله مناقصه و پیمان سپاری قرار دارند. گازرسانی به این روستاها با أخذ دستور مستقیم از وزیر نفت و جذب اعتبار توسط دکتر مددی انجام گرفته است.
گفتنی است پیش از این به علت بی تفاوتی مسئولان وقت، شهرستان میانه پایین ترین رتبه از نظر گازرسانی به روستاها را در استان به خود اختصاص داده بود که دکتر مددی از همان ابتدای دوره نمایندگی اش نسبت به این بی عدالتی اعتراض نموده و پیگیر قضیه بود تا آنجا که نهایتاً با أخذ دستور ویژه از وزیر نفت وقت و تأمین اعتبار لازم توسط وی، طی سه سال گذشته گازرسانی به روستاهای شهرستان میانه به سرعت در حال انجام است و تاکنون بیشتر روستاهای شهرستان از نعت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
روستاهای آرموداق،بسیط،تجرق،توشمانلو،حاجی خلیل،حاجی یوسفلو سفلی،حاجی یوسفلو علیا،دلی قیز،ذاکر،سوتی،سورباق،سیدلر،سیه منصور،توین،قره قیه،قیزیل یاتاق،کلکش،کله گاه،لیوانلو،ملک،نی باغی،هفت چشمه،یال قشلاقی و ینگیجه دلی قانلو روستاهایی هستند که از طریق مناقصه به پیمانکار واگذار شده و در مرحله شروع عملیات قرار دارند. همچنین روستاهای تجره رود،قشلاق موسی  بگ لو،قشلاق سوپرگلو،قشلاق سلمانی،خلیفه لو،چرن،آیدیج سفیدخانی،برزق،ترناب،ساری قمیش،خناوند،سنقرآباد،سوین،تارون،علی بیگلو،فندق لو،قشلاق سیف الدین و گمین نیز روستاهایی هستند که تإمین اعتبار شده و در مرحله پیمان سپاری قرار دارند.

1
1