- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۸/۱۷

بیانیه مهندس حسینی در واکنش به اهانت شبکه دوم سیما به مردم آذربایجان

بسمه تعالی

بار دیگر شاهد اقدامی تلخ و ناراحت کننده در یکی از شبکه های سیمای ج ا نسبت به شأن ، زبان و ملیت مردم شریف آذربایجان شدیم !

این اهانت وقیحانه و توهین و تمسخر شرم آور، با هر انگیزه و نیتی باشد، بازی در زمین دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است ، ایران عزیزی که برای پاسداری از عظمت و یکپارچگی آن ، مردم فهیم و شجاع آذربایجان بیشترین فداکاری و مجاهدت را در طول تاریخ خصوصا در دوران مشروطیت بخرج داده اند. انقلاب بزرگی که ملت غیور آذربایجان مشعلدار و تداومگر آن بودند. 

کسانیکه سهوا یا عمدا در این نمایش سخیف و بی شرمانه دخیل بوده و آگاهانه یا ناآگاهانه نقش ایفا نموده اند و باعث ناراحتی و جریحه دار شدن قلوب میلیونها هموطن آذری و ترک زبان وبلکه موجب ناراحتی همه هموطنان مومن غیرآذری شده اند، خواسته یا ناخواسته درنهایت جهالت و بی خردی ، با نقشه های شوم صهیونیسم و استعمارپیر، انگلیس همراهی نموده اند!

متاسفانه تا به امروز برخورد ریشه ای وبازدارنده با این قبیل اقدامات سخیف، ناجوانمردانه ،مشکوک و ضد اخلاقی وضد اسلامی صورت نگرفته است.

اگر ما مسئولان جمهوری اسلامی با ماجرای اهانت روزنامه دولتی ایران برخورد قاطع و عبرت آموز میکردیم و حداقل مدیرمسئول آن روزنامه برکنار و مجازات میگردید، دیگر شاهد تکرار این حرکت شرم آور نمیشدیم!

راستی در پشت پرده این حرکتهای جاهلانه و خائنانه ، چه عناصر منحرف و موذیی و نفوذی وجود دارند ، که براحتی ودر کمال جرأت ، برخلاف سیاستها و خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آموزه های مسلم آیین نبوی(ص) ، اهانت به اقوام بویژه قوم آذری و زبان وادبیات ترکی را جزو برنامه های همیشگی شان قرار داده اند!؟

کدام عنصر منحرف و خائنی ، وحدت ، همدلی و یکپارچگی ملت فهیم و رشید ایران را نشانه گرفته؟

کدام فکر پلید و دست ناپاکی با انگیزه های ضد عقلانی و ضدانسانی و نژادپرستانه ، در هر فرصتی درصدد تحقیر و تخریب مردم آذربایجان و فرهنگ و تمدن ترکی است!؟

کدام جریان کور و همسو با دشمن است که در دخمه های تاریک ، به پردازش اینگونه سناریوی شوم و توطئه دشمن پسند مشغول میباشد؟

آذربایجان مهد تمدن و افتخار و غیرت است آذربایجان زادگاه و خاستگاه : شیخ محمد خیابانی ها، ثقه الاسلامها، ستارخانها،باقرخانها، باکریها، علامه امینی ها، علامه طباطبایها، علامه جعفریها، شهریارها،پروین اعتصامی ها و... میباشد

به تعبیر مقام معظم رهبری؛آذربایجان,سرایران است,آذربایجان صاحب انقلاب است...

اینجانب به عنوان یکی از نمایندگان آذربایجان ضمن محکومیت شدید این عمل شرم آور,خواستار عذرخواهی رییس سازمان صداوسیما و برخورد قانونی و قاطعانه با عوامل این اقدام میباشم 

سید بهلول حسینی,نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی

1
2
1 2