- ارسال کننده: خادم الشهداء تاریخ: ۹۴/۰۸/۱۶

مسجدی در شهر میانه که کانون نخبگان و مخترعین شده است+تصاویر

مسجد صاحب الزمان (عج) مکانی مقدس در حاشیه شهر میانه است که این روزها خبر موفقیت های بسیاری از نوجوانان و جوانان مخترع از آن به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مساجد همواره محل تشکیل کانون ها و انجمن های فرهنگی با موضوعات متنوع بوده اند.

در حقیقت پیامبر اسلام(ص) محیط مسجد را کاملاً علمی و فرهنگی می دانستند، تا جایی که در حضور آن حضرت و با اجازه ایشان برخی مسابقات در مسجد برگزار می شد و حضرت ضمن ابراز خرسندی از این کار، با حوصله و بردباری کامل از چنین مسایلی استقبال می کردند.

مسجد صاحب الزمان (عج) مکانی مقدس در حاشیه شهر میانه است که این روزها خبر موفقیت های بسیاری از نوجوانان و جوانان مخترع از آن به گوش می رسد. در این مسجد نوجوانان و جوانان علاقه مند به میاحث علمی و اختراع دور هم جمع می شده اند تا از تجربیات یکدیگر به نحوه احسن بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروز پور،  روحانی این مسجد است که با شور و اشتیاق خاصی این جوانان را دور هم گرد آورده است. پای تک تک صحبت این افراد که نشستیم متوجه شدیم که بسیاری از آنها موفق به ثبت اختراع و چندین مورد مقام استانی و کشوری و حتی بین المللی شده اند.

نوروز پور همچنین با تقدیر و تشکر ویژه از حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در راستای کمک ها و حمایت های مادی و معنوی، از برگزاری مسابقات اختراعات و ابداعات استانی توسط دفتر نخبگان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر میانه در آینده نزدیک خبر داد.

وی کار تشکیلاتی و مدون این مجموعه را نیز مدیون تلاش های نیروهای مخلص و متعهد بسیج و سپاه در قالب حلقه های شجره طیبه صالحین عنوان کرد. 

 مخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعینمخترعین

مخترعینمخترعینمخترعین

 

1
2
3
1 2 3