- ارسال کننده: مهدی عزیزی تاریخ: ۸۹/۰۸/۲۰

حاجی اصغری: قلم به دست مزدور احتیاط کند وگرنه نامش را فاش می کنم

واکنش مقتدرانه ولی دلسوزانه: قلم به دست مزدور احتیاط کند وگرنه نامش را فاش می کنم

حامیان مهندس حاجی اصغری

 

 

"بنده اعلام می کنم تمام آنهایی که مزدور هستند ،قلم نویس هستند، به گفته یکی حرف می زنند، می نویسند، تحلیل می کنند ،احتیاط کنند. احتیاط نکنند بنده نام آنها را خواهم گفت. باعث و بانی تمام مشکلات میانه اینها هستند. اگر اسم 5 نفر را نام ببرم مردم هم متوجه می شوند ولی ما سنت داری می کنیم".

 

سخنان بالا عکس العمل قدرتمندانه و در عین حال دلسوزانه نماینده محبوب مردم میانه، ترکمنچای، کندوان و کاغذکنان به تخریب عملکردشان توسط یکی از نویسندگان مطرح میانه بود که روز سه شنبه در حضور هزاران نفری مسئولین استانی و شهرستانی، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان میانه و جمعی از روستائیان میانه در مسجد فاطمه الزهرا (س) ایراد کردند. 

جناب آقای مهندس حاجی اصغری رییس هیئت تحقیق و تفحص از وزارت کشاورزی و دبیر مجمع نمایندگان آذربایجان در حالی که فرماندار شهرستان میانه، مدیر کل آب منطقه ای استان و نمایندگان و اعضای شوراهای شهرستان میانه و برخی مسئولین شهرستانی شنونده سخنانشان بودند با اشاره به سخنپراکنی بنگاه تخریبی گفتند:

 

"سربسته می گویم تا 10 نفری که در تهران نشسته و برای میانه تصمیم می گیرند بدانند، امروز مردم میانه هیچ فرقی با مردم قم ندارند بلکه از آنها هم آماده تر هستند در دفاع از حریم مملکت ،آقا رفت به قم،مردم ومراجع به دیدارشان شتافتند وبرخی ها گفتند که مردم و مراجع از آقا ناراضی هستند ولی مردم قم وتمامی آنها آمدند و گفتند ما با ولایتیم .مردم میانه هم این گونه اند".

 

مهندس حاجی اصغری عضو کمیسیون تخصصی کشاورزی مجلس شورای اسلامی با ارائه آمار و اطلاعات دقیق، در دو سال و نیم خدمت خود (نه به گفته سخنپراکنها سه سال) گزارشی مختصر از توسعه شهرکهای صنعتی، سدها، پلها، دانشگاهها ، راههای روستایی و ... دادند که مورد استقبال تمام شنوندگان قرار گرفت.

 

نماینده مطرح و بلندپایه مجلس شورای اسلامی با رد ادعای یک نویسنده میانه ای بدون نام بردن از وی گفت: "شخصی آمده گفته که اگر مردم را نا امید کنید، ظلم وجفا در حق میانه است. ما هم می گوییم بحث ناامیدی نیست وقتی می خواهیم برویم پیش مدیر کل منابع طبیعی ،مدیر کل راه و استاندار و فرماندار باید بگوییم در میانه مشکلات هست. می خواهید برویم و بگوییم که در شهر میانه همه چیز وجود دارد خدا را شکر. پس چه بگوییم؟" 

 

نماینده محبوب شهرستان میانه، ترکمنچای، کندوان و کاغذکنان در مجلس شورای اسلامی با دعوت از منتقدین به وحدت گفتند: "مملکت ما نیاز به همدلی دارد ،همدلی یعنی هر کسی مقصر است ما از سر تقصیرهاشان می گذریم. کرج 75 سال پیش به بخش تبدیل شده اما الان کرج، شده است استان. نفری از ترکمنچای بوده به علت اینکه انتقال به دکتر دهند آمبولانس نبوده به پتو پیچیده و پشت وانت گذاشته اند مریض مرده. اگر این را مطرح کنیم یعنی با دولت مخالفت کرده ایم؟ ما همه پیرو رهبر هستیم ،سرباز ولایتیم". 

 

 در ادامه تصاویری از این اجتماع عظیم مردمی ـ مسئولی خدمت شما ارائه می شود تا باز هم بنگاه های تخریبی چنین اجتماعی را رد نکنند.

 

 

 

 


حامیان مهندس حاجی اصغری

1
1