- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۸/۱۱

جناب آقای مددی ، مردم را نسبت به وحدت نمایندگان نگران نکنید!!

چندی پیش با انتشار درخواستی با عنوان " جناب آقای مددی ، دوباره کاری به نفع توسعه شهرستان نیست " از این نماینده محترم خواستار تعامل بین نمایندگان میانه شدیم اما ظاهرا این درخواست یا به سمع و نظر ایشان نرسیده و یا اهمیتی برایشان ندارد.

" قرارداد مستقیم و بدون واسطه 330 نفر از کارکنان قرار دادی فولاد میانه با این شرکت " طبق اسناد زیر ، توسط مهندس حسینی اواخر خرداد ماه سال 94 ، از معاون محترم رئیس جمهور درخواست گردیده و در تاریخ 94/4/6، طی نامه شماره 40258دفتر معاون اول محترم رئیس جمهور به وزیر محترم صنعت،معدن و تجارت ارجاع شده و در حال حاضر مراحل قانونی را طی می نماید.در این درخواست مهندس حسینی متذکر شده اند:

"...با توجه به اینکه در زمان واگذاری شرکت فولاد آذربایجان در خصوص وضعیت استخدامی و ادامه کار 330 نفر از کارگران شاغل در آن شرکت که از طریق پیمانکار واسطه، بصورت دائم برای شرکت فولاد، کار میکردند تصمیمی گرفته نشده بود ...تقاضای آنان و مسئولین شهرستان این است که ادامه کار کارگران یادشده به صورت قرارداد مستقیم با خود شرکت فولاد آذربایجان باشد که این کار برای دولت هزینه ای نداشته و نه تنها خلاف مقررات نیست بلکه قبلا دولت مصوبه ای مبنی بر حذف اینگونه شرکتهای واسطه به تصویب رسانده بود.لذا خواهشمند است جهت رفع نگرانی کارگران و خانواده های آنان ،دستور فرمایید قبل از واگذاری مجدد ( که احتمالا در دو سه ماه آتی انجام خواهد شد) نسبت به تبدیل وضعیت این 330 نفر، به قرار داد مستقیم و بلاواسطه با شرکت فولاد آذربایجان اقدام لازم مبذول گردد"

تصویر درخواست مهندس حسینی

 

تصویر نامه دفتر معاون اول محترم رئیس جمهور

 

این در حالی است که روابط عمومی آقای مددی چهار ماه پس از اقدام مهندس حسینی به نقل از ایشان مینویسد:

"با تلاش دکتر مددی؛ با عقد قرارداد مستقیم تمام کارکنان مجتمع فولاد آذربایجان موافقت شد وبا اصرار دکتر مددی، آقای کرباسیان با عقد قرارداد مستقیم کلیه ی  نیروهای پیمانکاری مجتمع فولاد آذربایجان یعنی تمام 573 نفر موافقت نمود"

عدم توجه به اقدامات مهندس حسینی در این خصوص و دوباره کاری آقای مددی ضمن اینکه فرصت خدمات دیگر را از ایشان سلب میکند ( مثلا میتوانستند وضعیت استخدام 250 نفر از قبولین آزمون فولاد که سه سال است بلا تکلیف مانده اند را پیگیری کنند)متاسفانه آثار منفی اجتماعی زیادی را به همراه دارد.

جناب آقای مددی ! اگر بر فرض محال از اقدامات مهندس حسینی در این خصوص اطلاع نداشتید،چرا به دنبال تعامل و همکاری بیشتر نیستید و اگر مطلع بودید چه پاسخی برای این دوباره کاری و نادیده گرفتن تلاش ها و پیگیری های قانونی و منطقی همکارتان دارید؟ چرا به جای این دوباره کاری به دنبال حل مشکلات دیگری نیستید؟

به نظر شما این اقدام دیرهنگامتان برای جلب رضایت کارکنان قراردادی فولاد ، موجب بد بینی مردم نسبت به وحدت و تعامل نمایندگان نمیشود؟آیا هنوز به این باور نرسیده اید که مردم وحدت و اتحاد نمایندگانشان را به تک روی ترجیح میدهند؟

آیا قبول ندارید که این قبیل کارها به جایگاه و شان نماینده مردم در مجلس لطمه وارد میکند؟ آیا هنوز اعتقاد ندارید که فرهنگ عمومی با این کارها آسیب می بیند؟

احتمالا نظرات همشریان محترم در فضای مجازی و حقیقی در مورد اختلاف نظر نمایندگان میانه در طول ادوار مجلس به گوشتان رسیده است.آیا زمان آن نبود که با شعاری که خودتان مطرح کردید و در کارتهای تبلیغاتی و پوسترهایتان با خط درشت نوشته اید" وحدت" جامه عمل بپوشانید؟

یکبار دیگر ضمن دعوت از جنابعالی به رعایت اخلاق و حفظ وحدت و تعامل ، عموم همشریان را به قضاوت فرا میخوانیم...

کاری کنیم که بماند

نه کاری کنیم که بمانیم

1
1