- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۸/۰۸

افتتاح دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس دولتی در بیمارستان امام خمینی میانه

امروز یکی از روزهایی است که با تلاشهای مسئولین شهرستان به ویژه دکتر مددی؛ نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، شاهد افتتاح سی تی اسکن 16 اسلایس دولتی در بیمارستان امام خمینی(ره) میانه بودیم...

 

امروز یکی از روزهایی است که با تلاشهای مسئولین شهرستان به ویژه دکتر مددی؛ نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، شاهد افتتاح سی تی اسکن 16 اسلایس دولتی در بیمارستان امام خمینی(ره) میانه بودیم.
این دستگاه با تلاشهای مسئولین منطقه و همت دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات طرح تحول سلامت توسط هیأت امنای علوم پزشکی جهت رفاه حال مردم شهرستان میانه راه اندازی شد و امیدواریم در هفته های آتی شاهد کلنگ زنی پروژه مجتمع بزرگ تصویربرداری در زمینی به مساحت 1000 مترمربع در بیمارستان خاتم الأنبیا میانه نیز باشیم.گفتنی است مجتمع تصویربرداری شامل ام آر آی، سی تی اسکن،رادیولوژی، کالر داپلر،ماموگرافی،سونوگرافی،اکو و سایر خدمات تصویر برداری می باشد که با پیگیری ها و حمایت های ویژه دکتر مددی توسط بخش خصوصی در میانه ایجاد خواهد شد و با تعرفه دولتی به مردم شهرستان خدمات خواهد داد.
لازم به ذکر است تنها در مراکز استان چنین مجتمع های بزرگ تصویربرداری ایجاد می شود و شاید ایجاد مجتمع تصویربرداری در شهرستان میانه از نظر اقتصادی هم چندان به صرفه نباشد اما پیگیری و تلاش های دکتر مددی باعث شد این مهم به نتیجه برسد که انشاالله مردم در هفته های آتی شاهد آن خواهند بود.
به امید روزی که بتوانیم با دست به دست هم دادن مشکلات جوانان فهیم این شهرستان را نیز با جذب سرمایه گذاری ها و حمایت های دولت تدبیر و امید حل نموده و اشتغالزایی بکنیم.

1
1