- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۴/۰۸/۰۶

افتتاحیه آغاز بیستمین سال برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 ساله در شهرستان میانه

آغاز بیستمین سال برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم 

کودکان 3 تا 6 ساله را گرامی میداریم

 

ساعت 9:30 صبح امروز چهارشنبه 94/08/06 مراسم بیستمین سال برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 ساله در شهرستان میانه، با حضور آقایان مهندس مشایخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه، محمدرضا جروقی رئیس اداره بهزیستی، دکتر طاهری رئیس شبکه بهداشت و درمان، نجفی معاون آموزش ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش، مهندس محرمی رئیس هیئت مدیره موسسه ارمغان سلامت، نصیرزاده معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات غیردولتی بهزیستی، و خانمها کارگر معاون پیشگیری از آسیبها بهزیستی، و عربلویی کارشناس پیشگیری از آسیبها  بهزیستی، در محل مهدکودک  و پیش دبستانی فرشته ها با مدیریت سرکار خانم بهلولی، افتتاح گردید.

در این مراسم، جناب آقای جروقی گزارش کاملی از برنامه پیشگیری از تنبلی چشم و فعالیتهای بهزیستی میانه در این زمینه ارائه نمودند، سپس برنامه پیشگیری از تنبلی چشم توسط جناب آقای بوستان از موسسه ارمغان سلامت و سرکارخانم احمدی از مهدکودک  و پیش دبستانی فرشته ها اجرا گردید.

اجرای سرود و تلاوت قرآن توسط بچه های خردسال مهدکودک و پیش دبستانی فرشته ها، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم، به همت فرمانداری ویژه، اداره بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، و اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه برگزار گردید.

علیرضا نصیرزاده، خبرنگار افتخاری قافلان نیوز

مهدکودک و پیش دبستانی فرشته ها میانه

استقبال از میهمانان

افتتاح مراسم توسط مهندس مشایخی

اجرای تلاوت قرآن مجید

کیک مراسم

کیک مراسم

اجرای طرح

اجرای طرح

اجرای طرح

اجرای طرح توسط دستگاه سنجش تنبلی چشم

اجرای طرح

کیک مراسم

 

با تشکر ویژه از همکاری و همراهی شایان مدیریت، مربیان و کارکنان زحمتکش مهدکودک و پیش دبستانی فرشته ها(با رتبه سه ستاره)، خانمها: بهلولی، احمدی، کوزه گری، فرشته محمدی، زینب محمدی، مقیمی، و مسعودی. همچنین مدیریت محترم موسسه ارمغان سلامت جناب آقای مهندس علی محرمی، و آقای بوستان کارشناس بینایی سنجی.

1
1