- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۷/۳۰

مراسم تجلیل از پیرغلامان و ذاکران آستان اباعبدالله الحسین در شهر میانه برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرمیانه،مراسم تجلیل از پیرغلامان و ذاکرین اهل بیت(ع) شهرستان میانه ظهر امروز؛ چهارشنبه 29 مهرماه توسط دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی در تالار معلم شهرمیانه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر مددی؛ نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسئولان هیئت های مذهبی میانه و بخش های تابعه برگزار شد، از جایگاه خادمان اهل بیت(ع) که عمر خود را صرف خدمت در این درگاه کردند تجلیل به عمل آمد.
 دکتر مددی در این مراسم با  با اشاره به نقش و رسالت خطیر مداحان اهل بیت(ع) در مراسمات مذهبی، اظهار داشت: مداحان و ذاکران در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و شعائر مذهبی در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و باعث رونق مجالس اهل بیت هستند. وی با بیان اینکه  مداحان نقش مهمی در ترویح فرهنگ عاشورا در جامعه دارند گفت: مداحان و خادمان آستان اباعبدالله الحسین(ع) با فراهم کردن زمینه برگزاری مجالس مذهبی در جامعه ، سبب افزایش آگاهی و محبت عموم مردم نسبت به ائمه اطهار (ع)  می‌شوند که این حرکت بسیار ارزشمند است.
در ادامه مراسم چند تن از مادحین اهل بیت در سوگ سید و سالار شهیدان مداحی و نوحه سرایی کردند و سپس به تعدادی از پیرغلامان و ذاکرین اهل بیت هدایایی از سوی دکتر مددی اعطا گردید.همچنین به هر یک از شرکت کنندگان در این مراسم یک جلد کلام الله مجید و شال عزای سیدالشهدا(ع) اهدا شد.

1
1