- ارسال کننده: سلیمان جمشیدی تاریخ: ۹۴/۰۷/۲۸

معرفی محمدصادق نائبی (قسمت اول): بیوگرافی، تحصیلات و سوابق شغلی

محمدصادق نائبی خرداد ماه 1352 در محله مسجد حاج علی اکبر میانه به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی تا دبیرستان را در مدارس میانه سپری کرد. دیپلم رشته ریاضی فیزیک (سال 1371)، لیسانس رشته مهندسی مکانیک گرایش تأسیسات (سال 1376) و فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک با گرایش طراحی کاربردی (1378) بوده و حال حاضر دانشجوی دکتری مکانیک می ­باشد.

مضافاً نایبی در سال 1386 از کشور آذربایجان، موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته ترکی پژوهی شاخه اتیمولوژی شد که آن را وزارت علوم به خاطر قانون اقامت و عدم انتخاب استاد راهنما از ایران نپذیرفت و به همین دلیل هم، نائبی هرگز عنوان دکتر استفاده نکرد.

مهندس نائبی با همسرش که فوق لیسانس کامپیوتر و مدرس دانشگاه می باشد، در سال 1378 در دانشگاه صنعتی اصفهان با هم دانشگاهی خود ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های آیلین و نیلیا است.

مهندس محمد صادق نائبی کارشناس پایه ارشد سازمان نظام مهندسی ساختمان در هر سه زمینه طراحی، اجرا، نظارت در رشته تأسیسات مکانیکی است. طی سال های 1375 و 1376 کارشناس آیرودینامیک شرکت پرآور پارس سازنده هواپیمای بدون موتور گلایدر بود. از سال 1377 تا 1380 مسولیت آزمون های مکانیکی بالگرد شاهد را بر عهده داشت که موفق به کسب جایزه جشنواره خوارزمی شد.

نایبی مدیر فنی مینی بوس سازی در پژوهشکده خودروئی بین سالهای 1381 و 1382 بود و از سال 1384 نیز مدرس انستیتو ایز ایران برای دوره گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر ICDL  گردید. مهندس نایبی ، 43 استاندارد و هندبوک برای خودروهای سواری و مینی بوس تدوین نمود و در حال حاضر نیز سرممیز ISO 9002است.

نایبی عضو مجامع مختلف علمی و صنعتی از جمله انجمن مهندسین مکانیک ایران و انجمن مهندسان تأسیسات مکانیکی است.

مهندس نائبی در سوابق خود عضویت هیأت مدیره و قائم مقامی در گروه صنعتی ایران خودرو را در کارنامه دارد و هم اکنون نیز قائم مقام پالایشگاه بوشهر است. نایبی همچنین مدرس و مربی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز می ­باشد.

 

1
1