- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۷/۲۶

خانم کوچولوی شهرک اندیشه طرح استیضاح شهردار میانه را پس گرفت

خانم کوچولوی شهرک اندیشه طرح استیضاح شهردار میانه را پس گرفت!

IMG_3852

خانم کوچولوی دانش آموز صبح یک روز پنجشنبه بود که به شهرداری آمد، ماه ها قبل به نمایندگی از اهالی محترم شهرک اندیشه و هم مدرسه ای هایش برای استیضاح شهردار!

یاشنا مشایخی، همان دخترک دانش آموز کلاس اولی، که آن روز آمد و با جسارت و شجاعت کودکانه حرفهایش را بی پروا به شهردار گفت؛ آقای شهردار ماشین پدرم در خیابان اندیشه خراب می شود، و سرویس هم موقع رفتن و آمدن به مدرسه بالا و پایین می پرد که ما داخل آن دل درد می گیریم، لطفاً زود زود این مسیر را آسفالت کنید!

(خبر مربوطه را اینجا بخوانید)

در آن روز خرده فروش بعنوان شهردار میانه ضمن تقدیر از تذکر و یادآوری یاشنا خانم کوچولو و جرأت بچگانه اش، قولی به او داد، که اینک به آن جامه عمل پوشانده و آن قول چیزی نبود بجز؛ «آسفالت سراسری شهرک اندیشه در آینده بسیار نزدیک!».

IMG_0926

حال، پس از آسفالت ریزی سراسری خیابانهای شهرک اندیشه، همان خانم کوچولو دوباره به ساختمان شهرداری آمد؛ و البته اینبار برای تشکر از آقای شهردار و پس گرفتن طرح استیضاحی که قبلاً مطرح کرده بود!

IMG_3852یاشنا خانم صبح امروز بهمراه پدرش درحالیکه یک بسته شیرینی در دست داشت برای دومین بار وارد اتاق شهردار شد و از اینکه بعد از مراجعه اول و درخواست از آقای شهردار، خیابانهای شهرک اندیشه و محل زندگی شان بصورت کامل آسفالت گردیده، با زبان کودکانه از طرف هم مدرسه ای ها و هم محله ای هایش از شهردار و پرسنل زحمت کش شهرداری تشکر کرد.

IMG_3873

IMG_3876

IMG_3870خرده فروش در این ملاقات صمیمی، مجدداً از یاشنا خانم و پدر محترمش و همچنین همکلاسی ها و هم محله ای های گرامی ایشان، بخاطر بردباری شان در طول مدت آسفالت ریزی مسیر شهرک اندیشه تقدیر نموده و برای به تأخیر افتادن این امر در آن زمان، دوباره پوزش خواست.

IMG_3888

در پایان این دیدار، شهردار میانه برای تشکر هدایایی را تقدیم یاشنا خانم کرد.

********************

منبع : روابط عمومی شهرداری میانه

1
1