- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۷/۲۳

اقدام عجیب بنیاد شهید شهرستان میانه در ساخت مزار شهدای زینبیه و ثارالله+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، امروز بدون شک جایگاهی که مسئولین در کشور ما دارند و آرامش و امنیتی که مردم در جای جای این کشور آن را لمس می کنند به واسطه جانفشانی های جوانانی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن، اجازه هتک حرمت به یک وجب از خاک این مملکت را ندادند و خود در خون غلطیده و زیر خروارها خاک به خواب رفتند.
حالا اما امروز وظیفه ماست که از آرمان های شهدا دفاع کرده و به پاسداری از مقام و جایگاه والای خانواده این شهیدان همت ورزیم. در این مسیر بدون شک کمترین خواسته یک خانواده شهید، شکل و شمایلی محل تدفین این شهداست که جلب نظر و عقیده خانواده ها در طراحی قبور شهدا را مهم و پراهمیت می سازد.
در این باره اما طی روزهای گذشته از شهر میانه خبر رسید که بنیاد شهید این شهرستان اقدام به بازسازی مزار شهدای زنبیه و ثارالله میانه کرده اما نحوه اجرای این طرح و کیفیت فعالیت های انجام شده موجب شده بود تا سنگ قبر شهدا زیر انبوهی از خاک و ماسه مدفون شود.

هر چند پروژه بازسازی مزار شهدای زینبیه و ثارالله شهر میانه پیش از این نیز با تاخیر زیاد و بی توجهی متولیان امر همراه بود، بایستی گفت روند ساخت و ساز این مکان به کندی پیش می رود.

لازم به ذکر است محمد علی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بهمن ماه سال گذشته و در روز کلنگ زنی این پروژه از تامین اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی این پروژه خبر داده بود.

111222333444555666777888999

1
1