- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۰۷/۲۰

سر بی کلاه غایبین شورای شهر در هیات رئیسه جدید

 حال و روز  4عضو غایب شورای شهر میانه که 41 روز این شورا را به بهانه های واهی و به امید تغییر در ترکیب اعضای آن به تعطیلی کشیدند نشان می دهد که سرشان بی کلاه مانده. چرا که هیچ سهمی از هیات رئیسه جدید نصیب آنها نشد.

انگار همین دیروز بود که برخی از همین افراد با علم کردن نامه اقبال عبادی با غرور و تکبر وعده 10 روزه به مردم می دادند که یا باید رجبی و میعاد از شورا بروند یا فرماندار عزل خواهد شد و ما منتظریم تا 2 عضو علی البدل وارد شورا شوند تا تصمیمات هیات رئیسه قانونی شود. این اعضا به قدری به موضوع سلب عضویت دل بسته بودند که تقریباً همه تخم مرغ هایشان را در سبد اقبال گذاشتند و از تحلیل منطقی اتفاقات و مدارک موجود غافل شدند و به جای پرداختن به وظایف قانونی خود، این شورا را به تعطیلی کشاندند. حافظه شیخ الاسلامی، بهمن نعمت زاده، اسلام صدری و اقبال محمدحسینی که با تشکیل یک تیم 4 نفره به دنبال جریانات اخیر به غائبین شورا مشهور شدند دیروز تحت فشار افکار عمومی و نهادهای نظارتی و اجرایی شهرستان در جلسه شورای شهرحضور یافتند و هیات رئیسه جدید را انتخاب کردند.

در باب چرایی حضور غائبین در جلسه روز شنبه، همین بس که آنها پس از سپری شدن وعده 10 روزه برای ورود نفرات دهم و یازدهم انتخابات به جای نفرات اول و دوم به شورا و ارجاع پرونده اخلالشان در نظم شورا توسط فرماندار شهر به هیات حل اختلاف استان، ناچار به حضور شدند و برخلاف ادعاهای بی اساسی که برای افکار عمومی تعریف می کنند، چاره ای جز این نداشتند. 

در جلسه دیروز حافظه شیخ الاسلامی و بهمن نعمت زاده 2 عضو مدعی شورا تمام دق و دلیشان را سر رسانه ها و فرماندار شهر خالی کردند. نعمت زاده گفت: من شفاف عرض می کنم هیچ قدرتی نمی تواند پرونده شورا را به هیأت حل اختلاف استان ارجاع دهد. ولی جناب نعمت زاده نگفت که رسیدگی به اخلال 41 روزه در کارشورا به عهده کیست! وی عدم آشنایی کلیه ی مسئولین حکومتی از فرماندار گرفته تا مدیرکل امور شهری و روستا به قوانین شورا را دلیل بحران بوجود آمده خواند.

حافظه شیخ الاسلامی هم با متهم کردن رسانه ها به بازگویی یکسویه ماجرا، آنها را متهم به عقده گشایی کرد و گفت: اینها تراوشات ذهنی یک عده است. ولی بانوی شورا در جواب سوال خبرنگاران. انکار تراوشات ذهنی همفکرانشان را بی جواب گذاشت تا فرصتی به دیگر همفکرش اقبال محمدحسینی بدهد تا وی نیز با تاختن به خبرنگاران برخی از آنان را مزدور خطاب کند. 

در هر حال داستان هیات رئیسه سوم شورای چهارم تمام شد ولی سر بی کلاه غایبین شورا شهر در هیات رئیسه جدید داستانی شد که مردم تا آنرا برای هم و به نسل های بعدی نقل خواهند کرد و بابی باز شود تا مدعیان اجرای قانون و احترام به دیگران بقیه عمر سیاسی خود را در تقابل با رسانه ها سپری کنند. 

1
1