- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۷/۱۹

بازتاب سخنرانی مهندس حسینی به عنوان موافق برجام در خبرگزاری های کشور

خانه ملت:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدبهلول حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ نباید نسبت به موضوع برجام نگاهی یک بعدی و بخشی نگر داشته باشیم و باید از تمام جوانب و زوایا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد مبادا بدون در نظر گرفتن واقعیت ها فقط در پی تحقق آرمان ها و ایده آل ها باشیم ما باید در مواجهه با مسائل و مشکلات داخلی و خارجی آرمان ها و واقعیت ها را مدنظر بگیریم یعنی یک آرمانگرای واقع بین باشیم.

خبرگزاری تسنیم:

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در موافقت با برجام، گفت: من به عنوان عنصری وفادار و پایدار به اصول انقلاب از همکاران می‌خواهم با برجام موافقت کنند. خواهش می‌کنیم دوستان و همکاران نگاه تک بعدی را کنار بگذارند و فقط در پی آرمان و آرمان خواهی نباشند.

خبرآنلاین:

به گزارش خبرآنلاین، سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در موافقت با طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» گفت: به عنوان یک عنصر وفادار به نظام می گویم که برادران وزارت خارجه برای این کار زحمات بسیاری کشیده اند. مذاکره، فرمول خاص خودش را دارد و بهترین نتیجه مذاکره خوب، مذاکره برد - برد است. به قول رئیس جمهور ما دو گل خورده و سه گل زده ایم و به عبارت رهبری یک نرمش قهرمانانه صورت گرفته است.

وی در واکنش به اظهارات مخالفان برجام گفت: برخی آنچنان موضع می گیرند که انگار راه‌های کم هزینه دیگری هم وجود داشته، در حالی که اینگونه نیست. اگر آقایان راه حل دیگری دارند، ارائه نمایند.

خبرگزاری فارس:

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه پارلمان در موافقت با کلیات طرح اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام از وکلای ملت خواست نسبت به توافق هسته‌ای نگاه‌ بخشی نداشته باشند.وی با بیان اینکه مبادا بدون در نظر گرفتن واقعیت‌ها فقط به فکر ایده‌آل‌ها و آرمان‌ها باشیم، گفت: در عرصه خارجی باید آرمان‌ها مدنظر قرار گیرد اما ما بایستی در این عرصه هم آرمان‌ها را مدنظر قرار دهیم و هم واقع‌بین باشیم.

خبرگزاری ایرنا:

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سید بهلول حسینی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در موافقت با کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران بر اجرای برجام اظهارداشت: ما باید در مواجهه با مسایل و مشکلات داخلی و خارجی هم آرمان ها و هم واقعیت ها را در نظر داشته باشیم. 
وی با تاکید بر این که ما نباید نسبت به این توافق نگاه تک بعدی داشته باشیم، افزود: مجلس باید کلیات این طرح را تصویب کند و سپس برای رفع هرگونه نگرانی های احتمالی چارچوب های لازم را ارایه دهد. 
نماینده مردم میانه در مجلس نهم یادآور شد: هدف اصلی برای مذاکره لغو تحریم ها بود، پس اگر این برجام باعث لغو تحریم ها می شود چرا ما نباید آن را اجرایی کنیم. 

مشرق:

به گزارش مشرق، سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در موافقت با برجام، گفت: من به عنوان عنصری وفادار و پایدار به اصول انقلاب از همکاران می خواهم با برجام موافقت کنند. خواهش می کنیم دوستان و همکاران نگاه تک بعدی را کنار بگذارند و فقط در پی آرمان و آرمان خواهی نباشند.

وی ادامه داد: مشکلات داخلی و خارجی با آرمان تنها حل نمی شود، بلکه باید واقعیت را هم در نظر گرفت. مجلس باید کلیات برجام را تایید کند، سپس بر اساس نگرانی ها یا در صورت سوء استفاده دشمن از برجام یک چارچوبی تعیین شود که قوه مجریه بر اساس آن عمل کند.

1
1