- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۷/۱۹

پیام تسلیت دکتر مددی بمناسبت شهادت سردار سرلشکر حاج حسین همدانی

 

پیام تسلیت دکتر مددی بمناسبت شهادت سردار سرلشکر حاج حسین همدانی

وَلاَ تَحسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ أَموَاتًا بَل أَحیَاء عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ

 

 

شهادت پرافتخار سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده مؤمن، پارسا و انقلابی، سردار سرلشکر حاج حسین همدانی، بار دیگر خونی تازه در رگهای ایران اسلامی جاری کرد تا فرهنگ جهاد و شهادت همچنان زنده باقی بماند.
امروز مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه  جانشان را برای دفاع از حریم ولایت فدا میکنند تا به دنیا نشان دهند که ندای هل من ناصر امام زمانشان را بخوبی شنیده اند و به آن لبیک گفته اند و براستی که ایستادگی در خط مقاومت و دفاع از حرم شریف حضرت زینب(س) افتخار بسیار بزرگی است که نصیب کسی جز بهترین بندگان خدا نمی شود.

اینجانب با دلی پر درد و سرشار از غم و اندوه، شهادت این سردار رشید سپاه اسلام و یادگار عالی مقام دفاع مقدس را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)،فرماندهی معظم کل قوا؛ حضرت امام خامنه ای و عموم ملت شریف ایران اسلامی علی الخصوص خانواده معظم این شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان این شهید گرانقدر صبر و أجر مسئلت دارم.
 شهادت تنها پاداشی است که می تواند اجر و مزد مجاهدت های این سردار عزیز سپاه باشد و بدون شک راه این شهید بزرگوار و شهدای محور مقاومت، تا محو کامل پلیدی و دفع شر دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) ادامه خواهد داشت و وعده نصرت الهی نزدیک است.

 

  محمدعلی مددی                            
نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی