- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۷/۰۸

تحقق وعده ای دیگر؛ ایجاد مرکز جامع تصویربرداری در میانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرمیانه، پس از دریافت مجوز از وزیر محترم بهداشت و درمان در خصوص ایجاد مرکز جامع تصویربرداری در شهرستان میانه توسط دکتر مددی؛ نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی (شرکت کیندو) قرار است بزودی احداث شود، با پیگیری های دکتر مددی زمین و مجوز احداث ساختمان مرکز جامع تصویربرداری در بیمارستان خاتم الأنبیا (طبق استانداردهای وزارت بهداشت و درمان) تحویل نماینده شرکت کیندو گردید.
طی جلسه ای که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان میانه با حضور دکتر مددی،معاونین سلامت،حقوقی و اداری و مالی شبکه بهداشت و درمان و سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شد طرفین قراردادهای همکاری را امضا نموده و موارد مورد توافق را صورتجلسه نمودند.
 دکتر مددی در حاشیه این جلسه طی گفتگویی با خبرنگار شهرمیانه گفت: از سرمایه گذار بخش خصوصی(شرکت کیندو) درخواستی کرده ام که تا اتمام بنای مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان، خدمات صد در صد رایگان به شرح زیر به مردم ارائه کند که ایشان بالأخره به خاطر لطفی که به بنده داشتند موافقت نمودند.

1- انجام کلیه ی خدمات سونوگرافی-کالرداپلر دوبعدی و سه بعدی

2- اکوی قلب

3- تست ورزشی

4- نوار قلب جنین کودک و بزرگسال

5- سفالومتری و OPG
نماینده مردم میانه همچنین بازدیدی سرزده از قسمت های مختلف شبکه بهداشت و درمان میانه داشت و با کارکنان شبکه بهداشت دیدار کرد.
گفتنی است مرکز جامع تصویربرداری در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در بیمارستان خاتم الأنبیا و با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال احداث خواهد شد که مراسم کلنگ زنی آن به زودی برگزار می شود.

درباره شرکت کیندو

(منبع : وب سایت شرکت کیندو)

1
2
1 2