- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۰۷/۰۲

مصاحبه با مهندس صادق امینی

سلام لطفا خودتان را معرفی کنید؟

با نام و یاد خدای مهربان ، و عرض سلام و ادب محضر بزرگواران و دوستان شریف و هم وطنان و همشهریان ارجمند.

صادق امینی هستم متولد 1354 میانه ، دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مهندسی آب ، خاک و زراعت از دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

بعد از انقلاب اسلامی چه سمت هایی داشته اید؟

بنده کارم را از سال 1377 از شهرداری منطقه 18 تهران آغاز کردم.

1- ناظر و طراح توسعه فضای سبز ورزشگاه آزادی

2- مشاور و کارشناس پروژه های شهری و روستایی ، در شهرداری تهران و بخشداری توابع

3- مشاور و کارشناس سد خاکی و کانال های آبی و مدیرعامل شرکت مهندسی فعال در بخش آب و خاک

4- عضو ارشد علوم خاک و زراعت ایران

5- عضو مجمع متخصصین آب و خاک و علوم آبخیز داری ایران

6- عضو ارشد سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران

7- عضو باشگاه پژوهشگران برتر و نخبگان و نویسنده 16 مقاله علمی - پژوهشی - ترویجی ISC و دومقاله ISI در بخش آب و خاک و کشاورزی ( دانشگاه مک گیل کانادا )

نیت درونی تان از ورود به مجلس چیست؟ چه اهدافی دارید؟

نظارت بر اجرای صحیح قانون تلاش در جهت رشد وتوسعه میانه با در آمد پایدار.بطوری که نمادی از یک شهر پیشرفته وآباد با حداقل آماربیکاری در شمالغرب کشور قابل رؤیت باشد.

بنده دارای دو هدف کوتاه مدت وبلند مدت در زمینه های اقتصادی اجتماعی وفرهنگی ..هستم.
با توجه بر اینکه شهرستان میانه از نظر وسعت(۵۵۹۵/۳کیلومترمربع-۱۲/

۳درصد مساحت کل استان) بزرگترین شهرستان استان آذربایجان شرقی است دارای موقعیت جغرافیایی وآب وخاک و پتانسیل ویژه است.لذا بایک برنامه ریزی خاص ومنظم وبا همفکری فرهیختگان و جوانان بومی  ودولتمردان  می توان آمار بیکاری  را بسیار کاهش داد.ودر برنامه بلند مدت به توسعه پایدار دست یافت.

برای تبلیغات چقدر هزینه کرده اید و چه برنامه هایی دارید؟

هر تبلیغاتی نیازمند هزینه است ولی بسیار مایل هستم از روش های نوین تبلیغاتی شبکه های مجازی سایبری وکم هزینه استفاده کنم تا المان وزیبایی شهر حفظ شود. از tv وبیلبورد تبلیغاتی میتوان استفاده کرد که نیاز به همکاری شهرداری شهردارد که هزینه ها حیف ومیل نشود!

از کدام حزب هستید؟

باتوجه بر اینکه میانه ای هستم میانه روی رابنا به توصیه امام علی(ع) همیشه سرلوحه کار خود قرار داده ام.
وبه همه احزاب وگروه های قانونی احترام ویژه ای قایل هستم.کسانی که برای رشد وتوسعه فعال هستند بیسار برای بنده ارزشمند هستند.

با توجه به وجود اختلاف نظر دو نماینده ، شما بعد از موفقیتتان در رقابت انتخاباتی چه راه حلی برای این مشکل که به شهر هم آسیب زده است و میزند انجام خواهید داد؟

اختلاف ها باید کنار کذاشته شود‌و اختلاف گر باید از صحنه ی انتخابات حذف شود.اختلاف بین دونماینده مسلمأ باعث پسرفت می شود.لذا بنده ضمن احترام به همه ی نمایندگان محترم قبلی وکاندیداهای محترم احتمالی چنانچه احساس کنم که هرکدام از نامزدها از نظر فکری درجهت رشد وتوسعه وپیشرفت نوین شهرستان با بنده همسو است دست همکاری تمام وقت خواهم داد.
 بنده اعتقاد قلبی دارم برنامه آنالیز شده ومدون در جهت رشد وتوسعه میانه که با همفکری همکارانمدر انجمن نخبگان ایران تدوین کرده ایم همراه با تحول عظیم در بخش کشاورزی و ‌صنایع وابسته به آن وصنعت وبخش عظیم حمل ونقل  وترانزیت خواهد بود.امروز شهرستان میانه نیاز مبرم به د‌ونماینده انرژی کفعال و نوگراهم از نظر فکری وهم از نظر جسمی دارد.تا بتوانندتحولات بنیادین ونوین هم در بخش شهری و هم در بخش روستایی را ایجاد کنند.

فکر میکنید چند درصد ارا به نفع شما خواهد شد؟

اطلاع از آینده از آن خدای متعال است.ولی خوش بین بودن و مثبت اندیشی هم یک نعمت است وبنده هم برای انجام هر کار خیر وخدمت به خلق خدا با توکل به خدای منان همیشه خوشبین هستم.وبه قصد گرفتن برگ برنده برای خدمت به مردم شریف و ارجمند شهرستان میانه با تمام توان وارد میدان رقابت از روی رفاقت شده ام!

سخن آخرتان با مردم چیست؟

«همت مردانه آنست که هیچ حادثه و عارضه ای مانع آن نگردد»
در پایان تقدیر وتشکر از شما سروران عزیزقلم بدست وهمه ملت شریف و ارجمند دارم.

ومن الله التوفیق...

1
1