- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۰۷/۰۲

مصاحبه ای با جناب آقای مهندس سید محمدرضا حاجی اصغری

گزارشگر : حامد عباس زاده

تنظیم و نگارش : سمانه عباس زاده

سلام لطفا خودتان را معرفی کنید؟

بنده سید محمدرضا حاجی اصغری هستم و  خرداد 1351 در شهر میانه به دنیا آمدم

بعد از انقلاب اسلامی چه سمت هایی داشته اید؟

جهادگر جهاد سازندگی –  کارمند رسمی وزارت جهادکشاورزی  - شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی کشور ( دوره سوم ) -  نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی ( دوره هشتم) – رییس کمیته تخصصی کمسیون کشاورزی – هئیت رییسه کمسیون ویژه اصل 44

نیت درونی تان از ورود به مجلس چیست؟ چه اهدافی دارید؟

انگیزه و نیت بنده برای حضور در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم شهرستان میانه با عنایت به تجربه وسابقه یک دوره نمایندگی و در چارچوب اختیارات و وظایف قانونی عبارتند از : تقویت بنیه های اقتصادی ، ارتقای رفاه اجتماعی و افزایش توانمندی مردم شهرستان میانه در حوزه های فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی و رفاهی

برای تبلیغات چقدر هزینه کرده اید و چه برنامه هایی دارید؟

موضوع تبلیغات در فرایند انتخابات و در قانون نیز پیش بینی شده است و همه آحاد مردم نیز به خوبی از موضوع اطلاع دارند که هرگونه اقدام تبلیغی مستلزم هزینه است.

اما اعتقاد دارم :

اولا) تبلیغ بایستی در جهت اطلاع رسانی از حقایق باشد تا مردم بیشتر از حقیقت موضوع مطلع شوند و حتما به شیوه مناسب و با رعایت کرامت انسانی ارایه گردد.

ثانیا) برای تبلیغات در حد توان خودم و با توجه به کفایت اقدام خواهیم کرد.

از کدام حزب هستید؟

هرچند احزاب در تاریخ معاصر ایران نقش های متفاوتی ایفا کرده اند. ولی در دهه اخیر این جریانات سیاسی و فعالیت فصلی آنان در موسم انتخابات بوده که بیشتر از احزاب نقش آفرینی کرده است. و مطمئن باشید زیان های وارده به مراتب بیش از منافع آن بوده است. و از آنجایی که یار کشی این جریانات در روزگار نزدیک به انتخابات و از بین نامزد های واجد صلاحیت صورت میگیرد اظهار نظر در این خصوص زود است.

و حتما اراده من حول این محور اساسی و غیر قابل تغیر خواهد بود که مردم مطمئن باشند بنده وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده و نخواهم بود

با توجه به وجود اختلاف نظر دو نماینده ، شما بعد از موفقیتتان در رقابت انتخاباتی چه راه حلی برای این مشکل که به شهر هم آسیب زده است و میزند انجام خواهید داد؟

برای رسیدن به وحدت و پرهیز از اختلاف ، اراده هر دو نماینده شرط است که بنده خودم را در پیشگاه خدا و خلق خدا متعهد به رعایت آن میدانم و البته برای رسیدن به وحدت و همدلی ، بزرگترین نقش و مهم ترین عامل را خود مردم میدانم.

فکر میکنید چند درصد ارا به نفع شما خواهد شد؟

کسب بیشترین رای ممکن و بالاترین نصاب ، قویترین و محکم ترین اعتبار و پشتوانه برای من خواهد بود تا انشاالله بتوانم خدمتگزاری نمایم.

                                                                

                                                        با تشکر و احترام - سید محمدرضا حاجی اصغری

1
1