- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۰۷/۰۲

مصاحبه ای با جناب آقای دکتر حسنعلی قنبری ممان

گزارشگر : حامد عباس زاده

تنظیم : حسن کریم زاده

سلام لطفا خودتان را معرفی کنید؟

من هم سلام عرض میکنم. بنده حسنعلی قنبری فرزند احمد علی متولد 1338 هستم. تحصیلات بنده شامل لیسانس ، فوق لیسانس ، دانشوری و دکتری در رشته اقتصاد از دانشگاه پونا میباشد.

بعد از انقلاب اسلامی چه سمت هایی داشته اید؟

بنده از سال 1370 بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی شروع بکار کرده ام و تا کنون پست های اجرای متعددی از جمله :

در خود دانشگاه شهید بهشتی ( معاونت اداری مالی دانشگاه ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی و همینطور در یک مقطعی مدیر گروه اقتصاد ).

در کنار این مسولیت ها در سیستم بانکی و بازار های سرمایه هم خدمت کرده ام که بارزترین این مسولیت ها ریاست هیات مدیره و مدیریت عاملی بانک سپه بوده است.

نیت درونی تان از ورود به مجلس چیست؟

انشاالله اگر خدا بخواهد و این افتخار نصیبم شود، تلاش خواهم کرد کار های ماندگار و تاریخی در میانه انجام بدهم که موجب اسایش نسل حاضر و نسل های آتی شود.

چه اهدافی دارید؟

در ابعاد مختلف عمرانی و اجتماعی موجبات توسعه و رشد اقتصاد میانه بشوم که از این طریق اقتصاد و جامعه میانه به استاندارد های بهتر زندگی دست بیابند و از میزان رفاه بالاتری برخوردار شوند.

برای تبلیغات چقدر هزینه کرده اید و چه برنامه هایی دارید؟

تا اینجای کار هیچ خرجی نشده است. ولی تبلیغات یک سری مخارج متعارف دارد که هر کاندیدایی برای معرفی خود باید متحمل شود و ما هم در حد توان تا جاییکه وابستگی به دیگران ایجاد نکند تلاش خواهیم کرد. در دوره قبلی من حتی اجازه ندادم برادرانم دراینگونه مخارج مشارکت کنند

از کدام حزب هستید؟

بنده بصورت مستقل در انتخابات شرکت میکنم. ولی در گروه ها و تشکل های مختلف دوستان زیادی دارم. البته با افراطیون هر دو جناح اصلی مخالفم و نگاه مدیریتی کلان آنها را قبول ندارم

با توجه به وجود اختلاف نظر دو نماینده ، شما بعد از موفقیتتان در رقابت انتخاباتی چه راه حلی برای این مشکل که به شهر هم آسیب زده است و میزند انجام خواهید داد؟

بنده تلاش خواهم کرد با یک کاندیدای فهیم و مورد قبول و وثوق اهالی میانه اعتلاف کنم. و نتیجه این تفاهم انشاالله به نفع جامعه باشد هر چند لازمه آن از خود گذشتگی و تعامل همه جانبه با رقیب انتخاباتی خواهد بود

فکر میکنید چند درصد ارا به نفع شما خواهد شد؟

هر چه خواست خدا باشد ما به همان راضی خواهیم بود و اصلا" هم ادعای خاصی نداریم و به هیچ عنوان هم قصد تحمیل خود به همشهری های عزیزم  را ندارم.

سخن آخرتان با مردم چیست؟

آرزوی سلامتی و سربلندی همراه با نشاط و دلخوشی وموفقیت جوانان عزیز...

1
1