- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۷/۰۱

ویژه برنامه «افتخار کوچه، آبروی محله» در شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، عصر سه شنبه ۳۱ شهریورماه در راستای ماندگار شدن یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن در ذهن و قلب مردم، ویژه برنامه « افتخار کوچه، آبروی محله» با حضور پرشور مردم شهیدپرور میانه و اجرای برنامه‌های فرهنگی، روایتگری و مداحی در محله شهید شاپور سلطانی در روستای ورنکش از توابع بخش ترکمنچای شهرستان میانه برگزار شد.


این برنامه فرهنگی برای نخستین بار با تجلیل از مقام  شهید شاپور سلطانی و گرامیداشت شهدای شهرستان برگزار شد که محله این شهید والامقام با عکس‌هایی از شهدا و بنرهایی از رشادت‌های آن‌ها آذین‌بندی شده بود و روایتگران این ویژه برنامه نیز رشادت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس را با نثری دلنشین برای مردم به تصویر نشاندند.


امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش ترکمنچای با بیان این موضوع که دلاورمردان عرصه ۸ سال دفاع مقدس با عزت و پایمردی در برابر زورگویان مقاومت کردند، افزود: امروز با گذشت دو دهه حماسه هنوز اندیشه و افکار آن بزرگمردان در دل و جان امت اسلامی زنده است.

امینی تصریح کرد: ولایت‌پذیری که میراث این دلیرمردان است پیام همیشگی ملت مسلمان ایران برای جهان است.

وی اقتدار و عزت کشور را به برکت خون شهدا دانست و گفت: این کشور همواره در زیر بیرق سرخ شهادت، علم سبز انتظار و ولایت به برکت خون شهدا در برابر تحریم‌های استکبار پا برجا و استوار خواهد بود.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار داریوش اردبیلی از یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهدیدش پرداخت.

لازم به ذکر است بعد از اجرای این مراسم حاضرین با حضور در منزل شهیدان سلطانی و شمس ضمن عیادت از خانواده های معزز ایشان بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند. 

111222333444555666777888999101011111121213131414

1
1