- ارسال کننده: فرهاد فیض اللهی تاریخ: ۸۹/۰۸/۱۸

دو تا خواهش از علاقمندان مسئول شهر میانه

دو تا خواهش از علاقمندان مسئول شهر میانه؟


خواهش اول:

از فرمانداری محترم شهر استدعا میشود که  اطلاعات مربوط به میانه به سایت
www.iran.ir وارد بشود تا اینکه مردم  نه تنها در سطح شهر، بلکه در سطوح ملی و فراملی دسترسی مستقیمی را به اطلاعات و آمار شهری داشته باشند. جای میانه در سایت ذکر شده خالی است.

خواهش دوم:
شهر میانه سه تا دانشگاه دارد. سایت دانشگاه آزاد اسلامی که به خواب رفته است  و در مقایسه با سایر دانشگاه ها کارآئی انترنتی بخصوصی از خود نشان نمیدهد. تشکل جدید سایت لازم است تا این که دانشگاه از خواب بیدار بشود.
دانشگاه آزاد میانه اصلا در لیست دانشگاههای ایران هم نیست. دانشگاه باید از خودش فیلم برداری بکند و یک تور درون دانشگاهی را به وجود بیاورد تا این که علاقمندان نسبت به تک تک رشته های دانشگاهی  موجود بتوانند از اطلاعات ، امکانات، آزمایشگاهها، ورزشگاه، غذاخوری، کتابخانه ها، ناوگان شهری، تفریخات و فروشگاههای شهری، مسکن و غیره  بهره مند بشوند قبل از این که تصمیم بگیرند در میانه تحصیل بکنند.
دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی هم که در میانه سایت ندارند و این دانشگاههای میانه هم در لیست دانشگاهای کشور دیده نمیشود.

امید واریم که جهت تنویر هم شهریان و هموطنان در این راستا اقداماتی انجام بگیرند که بیشتر به نفع خود دانشگاهای موجود در شهر است.