- ارسال کننده: موسی اصلانی تاریخ: ۹۴/۰۶/۳۰

مرحله دوم مسابقات قهرمانی سه گانه باشگاه های کشور در سد آی دوغموش میانه برگزار شد

در مرحله دوم مسابقات قهرمانی سه گانه باشگاه ها در سد آی دوغموش میانه

:: شرکت حفاری شمال باز هم قهرمان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه، در مرحله دوم مسابقات قهرمانی سه گانه باشگاه های کشور که امروز 29 شهریور ماه در سد آی دوغموش شهر میانه برگزار شد، باز هم شرکت حفاری شمال مانند مرحله اول به مقام قهرمانی رسید.

این گزارش حاکی است که در مرحله دوم مسابقات قهرمانی سه گانه باشگاه ها که با حضور 12 تیم از نقاط مختلف کشور شرکت داشتند، تیم حفاری شمال در رده های جوانان و بزرگسالان و در رشته انفرادی و تیمی به مقام قهرمانی رسید و از رقبای خود پیش افتاد.

در رده جوانان و رشته انفرادی آقایان؛امین سقایی ،مسعود و سعید علیزاده هر سه نفراز تیم حفاری شمال به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده بزرگسالان و رشته انفرادی آقایان؛ سلمان تیموری و محمد مهدی رحمتی هر دو از تیم حفاری شمال اول و دوم شدند و مقام سوم هم به احسان امینیان از تیم رعد پدافند رسید.

در رده جوانان و رشته تیمی؛ شرکت حفاری شمال به مقام اول رسید، تیم مقاوت تبریز مقام دوم را از آن خود کرد و تیم استخر آزادی خراسان جنوبی در رتبه سوم قرار گرفت.

در رده بزرگسالان و رشته تیمی، شرکت حفاری شمال اول شد، تیم رعد پدافند مقام دوم را کسب کرد و تیم نیروی زمینی ارتش به مقام سوم رسید.

شایان ذکر است که گزارش کامل این مسابقات متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

سه گانه     سه گانه    سه گانه

سه گانه  سه گانه    سه گانه

سه گانه   سه گانه    سه گانه

سه گانه

1
2
1 2