- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۶/۳۰

از دانشجویان جدید الورود دانشگاه عین القضات استقبال شد

جانشین دانشگاه غیرانتفاعی عین القضات میانه از استقبال دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه با اهدای شاخه گل توسط مسوولین دانشگاه خبرداد.

محمود زرین در گفت و گو با ایرنا، افزود: در اولین روز از بازگشایی دانشگاهها ضمن برگزاری جلسه ای توجیهی با کلیه همکاران دانشگاه مبنی بر جلوگیری از سردرگمی و تعیین خط سیری برای دانشجویان، از خانواده های دانشجویان با فراهم آوردن امکاناتی پذیرایی بعمل آمد.

وی از اقدامات انجام شده در دانشگاه از جمله تجهیز خوابگاهها، سرویس ایاب و ذهاب، اسکان بموقع دانشجویان، تامین اقلام غذایی، رفص نواقص و دیگر نیازهای ضروری خبرداد. 

زرین با بیان اینکه همه همکاران دانشگاه توجیه شده و به این باور قلبی رسیده اند که دانشجویان در دانشگاهها جزوی از مردم کشور عزیزمان محسوب شده و ولی نعمت و ارباب رجوع محسوب می شوند افزود: ما در این دانشگاه با استقبال از لحظه ورود دانشجویان به محیط دانشگاه و فراهم آوردن امکانات گوناگون در جهت رفاه حال آنها سعی در اثبات این امر داشته و خواهیم داشت.

جانشین دانشگاه عین القضات در ادامه افزود: با عنایت به بازگشایی دانشگاهها در مهر ماه بسته های فرهنگی آماده و توزیع خواهد شد همچنین کلیه نیازهای ضروری مربوط به آموزش و نواقصات مربوط به کلاسها و آموزشگاهها رفع خواهد شد.

1
1