- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۶/۲۴

نخستین دانشجوی دکتری تخصصی پژوهش محور در دانشگاه آزاد میانه پذیرفته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  دکتر علی سلمان پور رییس واحد میانه با تبریک و آرزوی موفقیت به این دانشجو گفت: با اعلام نتایج دکتری تخصصی از سوی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۴، آیدین وحید وحدت طلب در رشته شیمی موفق به اخذ پذیرش در مقطع دکتری تخصصی پژوهش محور از این واحد دانشگاهی شده است.

وی بیان کرد: دوره دکتر ی تخصصی پژوهش محور که یکی از روش های تحصیلی در کشورهای توسعه یافته به حساب می آید، بالاترین دوره تحصیلی آموزش عالی است که به اعطای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی پژوهشی می انجامد.

سلمان پور در ادامه افزود: رسالت آن تربیت افرادی است که با نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در زمینه های مختلف علوم و فناوری در رفع نیازهای کشور و گسترش مرزهای دانش نو مؤثر باشند و بین دانشگاه و صنعت ارتباط دو طرفه برقرار نمایند.

رئیس واحد میانه در خصوص مزایای تحصیلی در این مقطع خاطر نشان کرد: تحصیل در این دوره برای دانشجویان رایگان است و از محل طرح برون دانشگاهی استاد راهنما که مورد تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده تأمین می گردد.

سلمان پور در پایان اذعان کرد: پذیرش و جذب این دانشجو در مقابل طرحی از سوی دکتر علی خانی مدیر گروه رشته شیمی این واحد دانشگاهی تحت عنوان " طراحی باتری نیکل هیدرید فلزی " که مورد تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت آذر باتری ارومیه بوده صورت گرفته است و آیدین وحید وحدت طلب فعالیت های علمی پژوهشی خود را نسبت به پیشبرد این طرح در طول مدت تحصیل انجام خواهد داد.

1
1