- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۶/۲۳

جناب آقای مددی ، دوباره کاری به نفع توسعه شهرستان میانه نیست

طبق خبر منتشر شده توسط روابط عمومی دفتر آقای مددی نماینده محترم مردم فهیم میانه ، با پیگیری های این نماینده مبلغ 14 میلیارد ریال به  بهسازی مسیر فیروز آباد – میانه اختصاص داده شده است.

متن این خبر به شرح زیر است:

" با پیگیری ها و مکاتبات دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی،14 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای عملیات روکش آسفالت محور میانه ـ فیروزآباد  جذب شد و به منظور آغاز عملیات اجرایی، به اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ابلاغ گردید.
گفتنی است جاده میانه به فیروزآباد که منتهی به خلخال و از آنجا به اردبیل می باشد جزو راه های ارتباطی مهم مابین میانه و اردبیل است. "

ضمن تشکر از تلاشهای جناب آقای مددی لازم به توضیح است ،درخواست اعتبار بهسازی محور میانه – فیروز آباد توسط مهندس حسینی نماینده مردم میانه در تاریخ 94/1/15 یعنی حدود سه ماه قبل از درخواست جنابعالی به وزارت راه و شهرسازی تقدیم شده و پاسخ درخواست مهندس حسینی مبنی برموافقت وزارت راه با  اختصاص مبلغ 14 میلیارد ریال به این موضوع در تاریخ 94/4/2 یعنی حدود یک ماه قبل از نامه وزارت راه به حضرتعالی به این دفتر ارسال شده است.به عبارت دیگر پیگیری های جنابعالی عملا دوباره کاری محسوب شده و فرصت خدمات دیگر را از شما سلب کرده است.

ضمنا حتما مستحضر میباشید که موضوع پیگیری راههای مواصلاتی به کمیسیون عمران که مهندس حسینی عضو این کمیسیون میباشد مربوط هست و مهندس حسینی به این قبیل کارها واقف تر هستند.البته که  قانونا مانع پیگیری حضرتعالی نمیتواند باشد اما هماهنگی شما با مهندس حسینی و عدم دوباره کاری میتواند فرصت خدمت به مردم را در سایر حوزه ها برایتان ایجاد نموده و عملا قدرت وجود دو نماینده برای مردم میانه را نشان دهد.

جهت اطلاع مردم شریف میانه لازم به توضیح است علاوه بر مبلغ 14 میلیارد ریال ، مبلغ 16 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استان به بهسازی این محور اختصاص داده شده است و به زودی این پروژه به پیمانکار واگذار خواهد شد.

 

1
1