- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۶/۲۳

پایان کار ۱۳ سارق حرفهای در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، هاشم شعفی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران آگاهی شهرستان، با انجام تحقیقات گسترده پلیسی توانستند سارقان منزل، اماکن خصوصی، اتومبیل و موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده این سارقان حرفه‌ای، به تعداد ۷ فقره سرقت منزل، یک مورد سرقت دوچرخه، یک فقره سرقت داخل خودرو، یک دستگاه سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف نمودند و در این رابطه ۱۳ سارق دستگیر و جهت تکمیل پرونده به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان از عموم مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را به شماره ۱۱۰ گزارش کنند و پیشنهادات و شکایات خود را با شماره ۱۹۷ پلیس در میان بگذارند.

* اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با توقیف ۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ نفر معتاد تابلو و ۲ نفر فروشنده مواد به همراه مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان میانه خبر داد.

شعفی گفت: برای احقاق حقوق شهروندان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مقاطع مختلف در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ایست و بازرسی مقطعی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محلات جرم‌خیز میانه و بازدید از صنوف و مراکز خرید به اجرا درآمد و ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و ۱۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: تعداد ۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل آلودگی صوتی، نقص مدارک و ۱۰ نفر معتاد تابلو و ۲ نفر فروشنده مواد مخدر از نوع هروئین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میانه از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه افراد هنجارشکن و متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

1
1