- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۱۲/۰۴

اقدام شهرداري ميانه براي ساماندهي تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس نهم

 

اقدام شهرداري ميانه براي ساماندهي تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس نهم


تعداد 30 قطعه بورد اطلاع رساني براي نصب عكس و پوسترهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهر ميانه نصب و در اختيار ستادهاي انتخاباتي نامزدها قرار گرفت.
جليل خرده فروش سرپرست شهرداري ميانه با اعلام اين مطلب گفت: شهرداري ميانه به منظور فراهم نمودن بستر مناسب براي فعاليت هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهر ميانه تعداد 30 قطعه بورد تبليغاتي در نقاط مختلف شهر نصب و جهت نصب عكس و پوستر نامزدها در اختيار ستادهاي تبليغاتي و هواداران آنها قرار داد.
اين اقدام در جهت جلوگيري از الصاق عكس و پوسترهاي تبليغاتي نامزدها بر روي ديوار ساختمان ها و تاسيسات و فضاهاي عمومي و حفظ زيبايي و پاكيزگي چشم انداز شهري و نظافت عمومي شهر صورت گرفته تا شهروندان همچون سال هاي گذشته شاهد بي نظمي و درهم ريختگي و آشفتگي در اين عرصه نباشند.
سرپرست شهرداري ميانه افزود: از نامزدهاي محترم انتخابات و هواداران محترم آن ها انتظار داريم با احترام به حريم خصوصي شهروندان و رعايت موازين قانوني از نصب هرگونه اقلام تبليغاتي بر روي ديوار منازل مردم و يا تاسيسات و اماكن عمومي خودداري نمايند.
 

منبع: miyaneh.ir

 

.

1
1